Grönsakshallen

Jag ska förmoligen inte jobba imorgon. Najz. Då hinner jag åka hem i lugn och ro, hitta kläder till begravningen (laga min svarta pennkjol) och kanske tvätta lite.
Fick höra att min chef har frågat runt som en tok om någon kan jobba natten mellan fredag och lördag, men det gåååår ju inte så värst bra om jag tar det passet eftersom jag ska köra lastbil på lördag morgon. Nej. Jag är huuuuuuur slut som helst efter ett plock-pass, så det går INTE för sig, det tycker inte heller min arbetsgivare.
Fattar inte hur det där kunde vara kul att läsa, men jag skrev det iaf.

Tänkte att jag skulle ta hem lite skojjigga grejer till mina föräldrar, kan ju vara kul att testa.
Och så skulle jag plocka ihop lite frukt till min pojkvän som hans bror skulle handla. (han handlar för ännu billigare än mig)
Så jag plcokade ihop lite kiwi, apelsiner, vindruvor en honungsmelon och lite paprika till honom.
Tog till mina föräldrar: vitlökskrasse, vanlig krasse, vitlöksgroddar, minisparris, lite sugersnaps (sockerärtor).
De gillar krasse, vitlök och ärter, så jag hoppas verkligen att de gillar dessa grejer! Ska bli spännande att se om det är så bra som det verkar!
Sen så fanns det lite skalade morötter och bananer som var gratis till personalen, så jag tog lite därifrån med. Lite till pojkvännen och lite till mina föräldrar.
Det bästa var ju att pojkvännens brorsa sa att det var luuuuuuuugnt när jag räknade ihop vad jag var skyldig honom. Det var snällt =)

Jag längtar gryyyyyyymt mycket till nästa helg!
Alltså om en vecka :P
Det kommer hända massa skoj! =)
Bio, fest, jobb och fest ;D
Woho!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0