framtid 2

Shit, min värld är verkligen som en vägskål, eller som ordspråket: efter regn kommer solsken.
Undra om man kan göra så att regnet är lite färre dagar och solskenet kommer både oftare och snabbare efter regn.....

Jag snackade ju om ett karriärsdrag i förra inlägget. Efter min sömn så hade jag fått en massa samtal och sms WE LIKE :)
Utav det fick jag 1) ÄNNU ett nytt move i min karriär :P Men min chef vill att jag börjar jobba där redan imorn kl 14-22, jag sa att det inte passade så värst bra med mitt nattjobb, så det blir NÄSTA VECKA! :D :D :D :D
Om man funderar på lön och bekvämlighet och sånt shit så är det nog inte det bästa. Men jag måste ju för fan prova! TÄNK OM DET ÄR MIN GREJ! Min grej liksom!
Sen är det i Sthlm och med världens underbaraste arbetskamrater :) Bland annat pojkvännens brorsa ;)
Det här är inte lika läskigt att prata öppet om, för jag riskerar inte alls mycket genom att testa på det här jobbet. Jag får ju troligtvis lön för att bli upplärd när jag redan är anställd där :) Så jag missar bara ett par timmars lön (nattjobb uppsala vs kvällsjobb sthlm)
2) En seriös köpare på bilen, jag hoppas verkligen att han kommer och hämtar den imorgon!

Det var lite skoj, för han lät precis som ronny eller ragge i ronny & ragge, ni vet. Jag blandar ihop dem jämt.
Min instinkt sa mig: fan va skönt, den här snubben vet vad han snackar om och man kan snacka med.
...Bara det inte är en skojare :S

Jag känner mig helt plötsligt på topp igen.
Så värst att jag ska fara till gymmet imorn efter jobbet.
JAG LOVAR ATT TA DET LUGNT!

...Jag funderade lite när jag fick det här erbjudandet.
Varför vill alla arbetsgivare att jag, just JAG är en allt-i-allo?
Just face it, jag är redan allt-i-allo på 2 arbeten och nu är jag påväg?!? att bli det på en tredje arbetsplats.
Vi får se, vi får se...

Vem gillar INTE den här låten lix? :)


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0