Exciting.

Idag har inte alls gått som jag hade trott.
Jag trodde att det skulle bli dystert och tråkigt.
Började med begravning. Min första i hela mitt liv.
Fika med Uppsala Rebels.
Hem och ta en tupplur, middagen råkade bli 4 bananer och lite välbehövd sushi innan tuppluren. (middag slash sen lunch)
Sen snabba ryck för att killkompisen kom och hämtade mig, vi for på konsert i stan.
Chillade, hängde med några vänner (vänners vänner mer) jag fixade en överraskning för en f.d vän, hoppas att hon förstod att det var jag som gjorde det :O
Om du läser detta - Danne kom inte ihåg att det var din födelsedag idag, det var jag som tipsade honom!
Sen hem och byta bilar, fixade lite alkohol och tillbehör och en tjejkompis så tog vi oss ut på riksväg 282 va?
Dimmigt utav helvete så jag låg strax under 70, spännande.
Vi kom ända till Almunge, för er som inte är härifrån - det ligger nära Knutby, den där knutbypastorn ni har hört om på nyheterna för X antal år sen?
Anyways... Trevligt folk. Fan va skönt det är att gå runt och vara ful på en fest där man inte känner tjejerna.
De tar en inte som ett hot och ger en därför inga arga blickar. Equals alla är trevliga och snälla mot en :)
= Jag hade dagen-efter-smink och håret uppsatt i en slarvig tofs.
Dock snygga kläder som vart nedspillda av en tös som var liiite för full ;) Stackarn!
Fick rom å cola i håret, det klibbade fast och torkade. Yay minnen från jäger i håret i somras >_<
Sen tog vi oss till en barndomsvän/klasskompis lya och kikade runt, fixade "färddricka" till honom och jag kirrade jobb ;) Näärå, men hans hyresvärd är transportledare på ett transportföretag i stan, han sa att jag skulle mejla honom och skriva att jag var killens kompis från inatt, så skulle han "fixa nåt" =)
Ptja... Får se hur det blir med den saken, jag vill ju egentligen inte jobba i Uppsala, och inte med att köra distribution. Men kan ju kolla vad han kan erbjuda =) Fast jobb är ju alltid ett fast jobb.
FAN va me skills man har alltså ;)
Det här med arbetsförmedlingen har inte funkat för fem öre för mig, det gäller alltså att man visar framfötterna och vågar fråga vem som helst!
Yaaay me!

Fuck... Klockan är över två. Mitt alarm står på fyrahundra timmar.
Jag pallar om jag går upp fyrahundratrettio timmar. Men. Vad gör en halvtimme när det gäller powernaps?
JAG KAN INTE VARA UPPE HELA NATTEN! Jag kommer inte klara morgondagen (lördagen) då!
Jag som skulle kolla på tv nu om en halvtimme? :O

Minst sagt skum dag idag.
Varför älskar jag att supa ned folk och sen ta hand om dem?
Jag borde skaffa barn... haha... skämt åsido, jag syftade på kycklingmammasyndromet.
Vaaaaaaaaaarföööööööööör ska jag jobba idag? imorn? om FYRA TIMMAR menar jag!
Jävlar i helvete vad det ger pengar ;)
Jag tjänar mer på att plocka ordrar än köra lastbil i Sthlm :O Dock är lastbilspasset färre timmar än plockpasset.
FUCK!
SOVA VAR DET!
PUSSHEJS!

Kommentarer
Postat av: Otto

Tack <3

2010-02-27 @ 14:54:51
URL: http://charlottehaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0