Black eyed peas

<3



Snubben som lät som nån av ronny & ragge kom från Norrtälje och hade inte en susning om vad en kopplingsvajer var. Sen stötte han på mig också. "Så vad jobbar du med då?" "Du lär ju vara en sån här raggarbrud, va?"

Die your fucking motherfucking assfucker, die.

Appropå asses/as/rumpor, så är jag trött som ett fucking jävla as. Har varit vaken sen 22 igår kväll. Sug min håriga getpung, tack.

Ber om ursäkt för mitt språk i efterhand.
Men vad skulle inte du tycka om du hade haft en jobbig dag och den avslutades med ett kräk som stöter på dig?

Jag tog det för hårt på gymmet idag, jag erkänner, det kommer gå åt helvete denna veckan igen.
SÖMN NU TACK!
Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0