Black eyed peas

Jag har säkert lagt upp själva låten innan, men ni måste fan se på det här klippet!
Så fucking jävla NICE!



Vi gjorde något liknande runt 2:30 på slipknotkonserten för ett år sen på Hovet, och det var GRYMT!



Det här var jag med å gjorde ;)
Shit, den känslan att stå i publiken var heeeeeeeeeeelt jävla amaziiiiing!!!
(Jag har varit ett fan av Slipknot i måååååånga år :D)



Igår kväll bröt min förkylning ut på allvar.
Varför händer det mig just nu? =(
Rinnande slash täppt näsa, tjock och torr i halsen.
Ni vet det där vanliga...
Å det känns inte som en bra idé att vistas i ett kylskåp och arbeta.
Plocka frukt och grönt som restauranger, skolor och äldrehem ska ha och sprida en massa virus =(
Samt smitta arbetskamrater?
Nej, jag tror inte det.
Så det fick bli hemma idag. Det SUGER!
D stack till jobbet för en timme sen och jag har ingen aning om vad jag har gjort sen dess.....
Kan ju inte direkt gå ut och göra nåt heller, för det är föööör kallt!
Jag har druckit en liter mjölk iallafall.......
Och väntar på att lite kyckling ska tina så jag kan laga mat.
Men va äre för mening med att göra mat som jag sen inte känner någon smak på? Och jag lär ju inte göra av med energin från maten sen....

Värt att jobba imorgon. Ledig på fredag, jobba på lördag, sen har jag ingen jävla aning om vad som händer nästa vecka.
...Varför stannade jag inte bara på dhl? Då hade jag ju haft jobb hela denna veckan och nästa iaf. Äsch.

Jag känner inte alls för att kämpa.
Jag är sugen på att borra ett hål till andra sidan jordklotet och krypa dit å gömma mig...
Fast å andra sidan, jag pallar inte att inte göra något.
Det är tråkigt.

Det här är tråkigt.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0