Wiiiiie - nintendo

Jag har en härlig bild på vad som blev av mitt fall i arbetet i fredags >_<
Och precis under ansiktet på tatueringen är det ett mindre blåmärke som inte syns här.
Jag bjuder på bristningarna :*
Blåmärke

Helgen var awesome. Jag finner inte ord.
Träffade nya muppar och gamla vänner. Folk som jag inte har sett på ungefär 5 år.
Scouter är awesome.
Vi lever i en drömvärld. Gör vad vi vill, säger det vi tänker.
Det var flera som blev glada och sa: "Vad kul att det har gått så bra för dig annso!"
Man kan säga att jag är en av få från min årskull som jobbar och inte bor hemma.

Jag har haft härliga konversationer.
Ätit god mat.
Skalat och skurit X antal kg lök. Fan vad klen jag var på det, började grina först (och mest) av alla :P
Lekt med julklappar. (jag fick en huvudmassage-grej.)
Lekt lekar. Tibetansk bisonox-elefant :*
Träffat mina föräldrar.

Idag vaknade jag först av att min sambo åkte till jobbet, sen runt halv 10 och såg på Smallville på tv, sen somnade jag igen och vaknade vid 12-snåret. Kände mig som en skolkare.
Hann knappt få i mig frukost så skulle jag fara till stan och käka brunch?!? på stan med 2 barndomsvänner (=
Vi åt kinabuffé och gick i lite affärer.

Jag fick med mig 1 julklapp, lite pyssel till ungarna, 1 par byxor, 1 t-shirt och 1 bh med mig hem.

Det där med tuttar är lite skumt.
Jag vet inte hur jag är ställd till dem.
Vet iallafall att jag inte gillar mina, eller det gör jag nog ibland.
Ibland vill jag att de ska vara små och ibland inte.
Jag har haft problem med att hitta "rätt" storlek på bh innan. Tror faktiskt att jag har hittat rätt nu! Wiiie!
(Kan vara därför jag ogillat dem)
Här har jag gått runt och trott att jag har B-kupa, när det egentligen är C-kupa?!
På något jävla vänster så blev jag glad iallafall.

Pusshejs.



Haha, jag är så duktig ibland.
Råkade lägga det här inlägget som utkast igår kväll :P
Kan uppdatera lite snabbt me å skriva att jag var nyss på jobbet och hälsade på ^^
"Det var en kort semester!" "Har du redan varit i Thailand?"
Pfft... Hur ska jag klara fyra veckor utan gubbarna? ((((=
...Hur kunde jag tänka mig att jobba någonannanstans?
Aja.
Nu är det dags för tvätt.
Jag förtjänar SÅ mycket en energidryck.
För snart kommer kidsen.
Och jag är inte kry för fem öre.




Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0