Tuttar.

Jag har grubblat och tänkt på så sjuukt många bra och sköna grej idag, som jag ville dela med mig av.
Jag typ gick igenom hela inlägget tyst för mig själv på hemvägen från jobbet (det var kö på motorvägen så jag tog en längre väg)
När jag kommer hem sitter sambon vid datorn och jag börjar genast med matlagningen (hör å häpna! XD)
Så jag glömde bort hälften....
Men jag gör't försök iaf.
(haha jag tycker att det är så kul att jag säger iaf på riktigt när jag pratar xD Snart kommer jag väl börja säga [exde] istället för att garva ;)

Tuttar, boobies.
Jag märkte mätarställningen på lastbilen, den var 80085 km.
Alltså om man är lite nördig så blir det BOOBS ;)
Det såg jag ganska samtidigt som jag synade en liten DHL-paketbil.
Fan vad det gjorde ont i mig, det kändes så konstigt.
Jag ska ju sitta och ratta en sån där gul liten sak ju!
Tänkte jag... Men det är nog bara saknaden av arbetskamraterna som fick mig till de tankarna...
Men vafan liksom! Jag = DHL typ....................
(han som var min handledare på DHL är tutt-tokig, han fick en tutt-tårta av sin fruga på födelsedagen ;)

Jag har nog nämnt något om min första pojkvän, jag vet att man inte ska se tillbaka och sånt tjafs, men vafan det vi hade var superdupermegaspeciellt. och det var på mellan/högstadiet, så det finns inget mer än minnen lix (=
I alla fall... Jag var ganska djup på den tiden och grubblade SJUKT mycket. Det jag och den killen hade, var typ telepati, det fanns något där som ingen visste vad det var, men vi visste. Det var så sjukt, men så ärligt.
Jag blev mer å mer nervös när jag var i närheten av honom, det blev mer ju längre in i förhållandet vi kom.
Tillslut så blev jag nervös och hjärtat började bulta i 160 så fort jag såg grabben.
Alltså det var JOBBIGT.
Så fort jag fick ett sms av han började hjärtat bulta och svetten rinna.
Där någonstans tog det slut, mycket av den anledningen.
Ni måste ju hålla med om att lite nervositet är bra men INTE SÅ mycket ^^
Jag tror att jag har hittat (inte en dubbelgångare) men ett band som är likt och i lagom dos.
Så där spooky så att det är gulligt.

Min sambo är spooky (=
Nja, men när jag tänker till så känns det sjukt läskigt, "hur fan gick det här till" typ, jag funderar måååånga gånger på hur han orkar vara med mig, vad är det han ser i mig som får honom att vela vara med mig, vakna upp med mig varje dag.
Jag vet varför, man ser det på honom, men det går liksom inte att sätta ord på.
Spooky.

Appropå gamla förhållanden, när jag var wannabe-emo (vad är skillnaden mellan "wannabe" och "man blir som man umgås" förresten?) Aja, då fanns det en kille i Uppsala i min ålder som var poppis bland emosarna.
Och jag tyckte att han var "snyggast i stan".
Honom fick jag kyssa!
Haha... Så sjukt stolt jag var över det!
Han hade en "fejk-piercing" i läppen, en öppen ring som han hade trätt på underläppen bara.
Jag var typ den första som fick veta att den var fejk eftersom han var tvungen att ta bort den när vi kysstes. HAHA!
Men tänk er, att få kyssa en poppis. Då blir man ju automatiskt poppis själv.
Hahahaha.......
Den här låten diggade jag som fan på den tiden iaf.


Jag lagade en awesome middag, visste inte vad FAN jag höll på med, men jävlarimig vad bra det blev :P
Nåt slags kött i nån deg med potatisklyftor.

Varför vill vi lära oss saker?
För att vi vill uppnå nån slags "hej jag är ett lexikon"?
Eller för att lärare oftast vet mycket om allt, och vi alla har lärare som idoler, undermedvetet?
Varför mår man så jävla bra när man är den som vet bäst?
Man kan ju samtidigt må skit av det......

Appropå skit, varför eller vem har bestämt att bajs är nr2 och kiss nr1? Varför kan det inte vara tvärt om?
Nr1 brukar ju vara störst både när det gäller det här ämnet och i typ tävlingar....
(Den här tanken fick jag när jag satt på toa och gjorde nr2 ^^)

Nja, det är dags för mig att hålla tankarna inne istället för att få er att läsa en massa blafs :P

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0