Städochstök

Helgen var, uhm, inflytelserik?
Haha jag vet inte vad det betyder ens :P

Fredag = begravning och tjejkväll @ Skärfälten
Fick umgås lite med bror och hans familj från Wäxjö.
Lördag = VÄCKA TJEJERNA! haha jag hade så jävla kul :P Åka lite brumbrum, skjutsa lite folk, umgås lite i Gottsunda och sen en urartad OCH spårad förfest som inte blev mer.
Söndag = fönstershoppa @ Chilli och Plantagen, rensning av mitt gamla rum, inkassera lite pengar (sälja saker), kela med en hjääälva massa katter <3 och åka tåg hem.
Jag kände mig som en fucking outsider. En snubbe flörtade med mig på tunnelbanan, det kändes INTE okej.

När jag städade mitt gamla rum så hittade jag mycket skit... Fick ihop en stor svart sopsäck och en pappkasse med massa papper som bara är att slänga i pappersinsamlingen...
Mycket skoj och gamla minnen, sjukt mycket gamla skolpapper och uppgifter. Ett och annat kärleksbrev.
Mitt i allt hittade jag en presentförpackning. Jag tänkte att den var tom och skulle precis slänga den när nickenyfiken kikade fram och jag kände i botten, där var det något! Ett par supersöta silverörhängen. Pluppar med två kedjor och i slutet små söta hjärtan. Jag visste att jag hade fått dem av någon gammal pojkvän - men vem? xD Det stod inget på förpackningen alls.
Undrar vem de var ifrån.
Undrar varför jag hade lagt undan dem.

Undrar varför killar ger hjärt-smycken till deras flickvänner...
Dessa örhängen har jag fått, och ett till par med bara ett hjärta. Och ett halsband med ett litet hjärta på.

Imorn blir det till att göra MASSVIS innan jobbet!
Min sista vecka innan semestern :*



Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0