LESS

Jag känner inte för NÅNTING idag!
Verkar bäst om jag kryper ner i sängen igen och bara leker förlamad eller nåt shit...
Transportledaren ringer mig runt sextiden och undrar vars jag är.
Jag ringer mina chefer, de har ingen aning om nånting. "Självklart ska du vara ledig om du ska på begravning."
VAFAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!

Huvudvärk gånger hundra. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag vill ha arbetskläderna, för de är varmast och jag känner mig mest bekväm i dem....

Jag har furtio minuter på mig att packa och klä på mig.
Vart tog tiden vägen?

Jag känner mig som ett barn igen: "jag VILL INTE åka!"
Vad lätt det var att få sin vilja igenom...



Dåligt val kanske. Men låten gör mig på bra humör. Minnen.


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0