Klaaaant!

Igår typ förfrös jag mina händer.
(har varit köldallergiker och jag tror att det bara NÄSTAN är borta)
Det var ju muppigt kallt ute igår och jag skulle bära stora, tunga julklappar och det gick inte med vantar. Dumt.
Idag har jag kliat sönder eksem-shittet som jag fick på händerna.
Kan iofs vara uttorkning.
Idag brände jag mig på stekpannan.
YAAAAAAAAAY KLANT-ANNSO ÄR TILLBAKA! :D

Kidsen har legat i badet (lekt i badet) i en timma snart, RUSSINBARN <3
Sambon badar revbensspjäll (kokar dem).
Tihihi...
Och här sitter jag och tar det lugnt.

Idag började vi med julgodisbaket nästan direkt efter frukost.
Sen kilade vi över till grannen (kidsens kusins mamma, eller min svågers ex kan man också säga)
Å snackade lite skit å lekte lite.
Sen hem och göra pannkakor.
JAG ÄGDE!
Kunde vända dem i luften ;)
Den enda som ungarna stod och kollade på mig, när jag vände, blev misslyckad =(
Sen försökte jag starta min lilla bil, den ville inte, hon tror att hon är kvar i Kina/Japan. För här är det alldeles för kallt tydligen :P
(Jag hoppas att det är varmare när vi kommer hem från Thai!)
Sen blev det köttbullsbak, gick åt helvete, men det går säkert att äta imorn.
Jag satsar på att förbereda så mycket som möjligt idag och bara värma på imorn :*

Vi fick en fruktkorg med lite smått o gott från svågern i julklapp.
Samt en receptbok med grejer som är typiska för sommar, påsk och jul.
Jag blev riktigt inspirerad av den! :D

Jag gissar att ungarna inte kommer vela gå o lägga sig ikväll. För att det är julafton imorn.
Jag var iallafall sån. Jag var för nervös. Är.
Alla andras stress börjar dämpas nu, min går upp >_<
Ptja, inte riktigt stress. Men nervös - det är jag!

DET SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT MED THAILAAAAAAAAAAAND OCH VÄRMEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Tihhihiw.

Corey Taylor är fucking jävla awesome!!! (mest i slipknot ;)

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0