Klaaaaaaaaaaaant

Min sista dag innan semestern.
Wiihiiiii :D
Det var idag ja.
Hade sjukt lugnt på jobbet. Sjukt nice.
MEN!
Det sista jag gör är att klanta till skiten >_<
Bär på 3 kartonger ca 15kg, ramlar baklänges i en trappa som jag går nerför. Mitt i en restaurang xD
Ett trappsteg landade jag på med svanskotan och en av kartongerna knockar mig på hakan.
Jag överlevde. Varorna också. EN ynka restauranggäst frågade hur det gick med mig. EN ENDA!
Fast jag begär inte mer, det var redan så pinsamt :P Kul att någon brydde sig (=
Känns som ett fett blåmärke i bak, hoppas inte att tatueringen tog skada!
Tror inte det heller, för det verkar inte blivit något sår. Jag blöder inte alltså.
Och igår skulle jag ta ned en kartong som stod så högt upp, ovanför mitt huvud alltså.
Den flöööööög ner och för att den inte skulle gå sönder räddade jag den med mitt ansikte (typ) fick värsta fläskläppen som gick över under natten.

Vadå klant?
Det är fan karma.
Det har gått så jävla bra för mig de senaste dagarna. Jag har inte varit klantig på flera månader?
Ajuste, jag trampade snett när jag klev på en truck tidigare idag. Såg säkert muppigt ut.
Mwhahaha!

Nu dusch, sen pack, sen brumbrum till Enköping.
Pusshejs.


Kommentarer
Postat av: caroline

Vill du hänga med på stan onsdag eller torsdag?

kram

2010-12-18 @ 23:04:17
URL: http://carrolinea82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0