I'm aliiiiiveeeeee

Jag tog mig igenom arbetsskiftet utan att bli skadad/skada någon annan/skada lastbilen.
Mig och den lilla grönsakslastbilen kunde man se snurra runt i Gamla stan och lite Norrmalm ;)
De ni!
Shit alltså vad cool jag känner mig när jag springer runt å ler och pratar om allt med alla arbetskamrater, man liksom ser att de blir glada och uppmuntrade (=

Vaaaaaaaaaaaad skulle gubbarna gjort utan mig?!?! Vavavava?!?!? =)))))

Hade parkat lastbilen i Gamla stan på gågatan och när jag kommer tillbaka ser jag ett par turister som står och tar kort på den XD Alltså på min lastbil! >_<
(de såg ut att vara från typ lettland/litauen, INTE kina ;)

Jag håller på och trixar på ett sjukt nice youtubeklippsinlägg.

Mer får ni inte just nu.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0