Hemmafru

Haha jag som aldrig ville bli någon nedrans hemmafru :P
Nu kan jag faktiskt tänka mig att vara hemma med kidsen och städa å pyssla, göra mat till karln.
Fast samtidigt så känns det ganska grymt nice att tjäna massor av pengar (=
Om jag blir gravid (när jag blir) så vill jag nog skaffa mig en hund samtidigt.
Kanske.
Det känns inte så värst bra att arbeta med att köra lastbil när man är gravid?
Alltså jag vet inte hur länge man går tills man bör sluta arbeta.
Pffft.

Jag vaknade av att ungarna tisslade å tasslade om att de längtar efter julafton, de vill att julafton ska vara här NU och inte om två dagar :P
Att inte tjejerna kunde vara jättesmå så man kan ha dem i shoppingvagnen istället..
Vi var och handlade på Citygross och kikade i några affärer efter julklappar.
När vi kom hem blev det presentinslagning och städning.
De har gjort slut på en å en halv rulle presentpapper! GALNINGAR!



pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0