Frukt

Min intagning av föda igår var väl inte särskilt bra när jag tänker efter...
3st dubbelmackor utspritt mellan 0500 och 1200, 3st små energidrycker på hela dagen.
Samt 750gr frysta (upptinade jordgubbar, 250gr mango & 250gr björnbär (som också var fryst, upptinat) Plus ett halvtkilo vattenmelon.
PÅ HELA DAGEN!!!!?!??!?!!!!!!!
WTF!
Ajuste, ca 50gr färska blåbär också.

Men vafan? Vad hände med min muppiga mage?
Varför blev jag inte grinig när jag inte fick mat?
Var det energidrycken som var så pass "mättande"?
Sjukt...

Plus att jag gick upp fem, FEM PÅ MORGONEN och tog inte en enda tupplur förrns jag somnade vid midnatt.
Jag var inte ett dugg trött på hela dagen!
Alltså vad fan är det här?
(Jag jämför med veckorna då jag jobbar förmiddag.)

Det kanske är maten jag äter som gör att jag blir trött? Haha fan va skumt...
Kanske ska börja med en fruktdiet, 1,5kg frukt om dagen...
Right....

*schyhhhh* Jag ska försöka få med mig min pojkvän på en långpromenad längs vattnet idag.
Jag känner att jag måste ut och aktiveras annars kommer jag döööööööööööö >_<
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0