....

Satt nyss och flätade tjejernas hår.
SUPERMYSIGT! :D
Det kändes typ som att de var mina småsystrar (=

...Jag kikade nyss på mitt konto.
Här har man ju djupa fickor och har aldrig minus på kontot (;
Nja, skämt åsido.
Jag har sparat sjukt mycket de senaste månaderna. Visst så kommer ju mycket försvinna i Thailand.
Men just nu, i denna sekunden, nu och här - så äger jag ett sexsiffrigt belopp i svenska kronor!
Två år till i den takten så har jag min bil i kontanter! ;(
Två ynka år!
Tänk vad mycket man kan göra med så mycket pengar!
TÄNK ATT JAG HAR SPARAT IHOP DEM FRÅN DAGEN JAG TOG STUDENTEN!
(de första månaderna gick trögt att spara dock)

Det här är min drömbil, den ja sparar till! Lite lik min crx va? <3
Ögonorgasm....
type r

JULAFTON IMORN!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0