CRX

Det har stått mycket i tidningarna (igår) om att man ska tänka en god tanke direkt när man vaknar - då blir dagen god.
Så tror jag att jag gör faktiskt. Undermedvetet.
Det är väl ganska solklart att om man tänker på något positivt det första man gör, så smittas det av på hela dagen.

Idag vaknade jag och det luktade vår, solen letade sig igenom persiennerna och min första tanke var: YES JAG SKA FÅ KÖRA HONDAN IDAG!

Tji fick jag. Jag insåg att det INTE var vår ute och hondan står fortfarande i Uppsala i vinterklädsel...

Jag fick en sån jävla crawing (?) av å köra Hondan, min lilla vita sportbil, jag saknar't som fan.
Bruuuuuuuuuumbruuuuumbruuuuuuuuuuum <3
Jag är SÅ pepp på att fixa, trixa å laga lite saker på henne i vår!



Rasisttankar
.
Jag såg nyss på nyheterna där en kvinna med sån här heltäckande svart klädsel stämmer en vuxenskola för diskriminering (ptja, jag lyssnade inte så bra).
Min första tanke var seriöst: ska hon bo här, ska hon väl fan klä sig som alla andra!
Ska man bo i ett land där man inte är född i så ska man väl anpassa sig efter det landet? Inte sitt hemland?
Självklart så måste man väl inte gå över till kristendom, men kräv för fan inte att moskéer och skit ska byggas för att DU vill bo HÄR?

Alltså man invandrar inte till ett land och tror att man kan styra och ställa bara för att man är minoritet!

AAAAAAAARGH!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0