26/12

Min pojkväns två döttrar ÄLSKAR filmen bilar.
Hur awesome är inte det? Jag som också älskar den filmen!

Jag har för mig att jag har mumlat om mina nervös-ryckningar.
Tex hicka, kissnödig, ryck i ögonlocket etc.
JAG HAR ALLT PÅ EN Å SAMMA GÅNG!
Fast jag känner mig lugn, de är det som är de sjuka!

Jag har försökt klura ut hur lång tid resan tar, shit jag lämnade verlkigen iväg hjärnan när semestern började!
Vi åker härifrån vid nollsex. Är framme vid tolvsnåret Thailändsk tid.
Man flyttar ju fram sex timmar från Svensk till Thai-tid.
Då kan man säga att vi började åka nollsex och kommer fram arton?
Svensk tid.
12 timmar är ju inte ett dugg farligt?
Fan va sjukt....
vi har ju väntetid sammanlagt 5 timmar. (två byten.)
Restid 7 timmar?
Det är något som luktar skunk här, det kan ju inte stämma?

Eller? För vi åker inte samma väg som direktflygen brukar åka. Flyga.
Eller står det svensk tid på flygbiljetten eller "lokal tid"?
Det är ju också lite skumt om det skulle stå svensk tid rakt igenom.
Åker nollsex och är framme tolv, 36h eller 6h ?

Jagblirgalen.
Jag vill börja packa å grejja nu!
Blir lite jobbigt å göra det när ungarna är här, vi ska köra hem dem lite senare.

Awesomeness.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0