Wäääääääääääxpropp.

Som i tidigare inlägg, förklarade jag ju så fint att jag hade klegg i öronen.
Jag ringde strax efter att mottagningen hade öppnat och fick en tid kvart över 10. Great, då kunde jag ta min lunch samtidigt. Det var chill för arbetsgivaren också.
Fast han tyckte att jag skulle ta lastbilen dit, det var aaaaaasnajs =))) Liksom, inte ska man väl ta arbetsfordonet till privata grejer? Men han tänkte att jag kanske behövde fara snabbt å fixa nå på hemvägen eller så.
Great iallafall.
Parkerade lillbilen på plattformen, på hallunda och letade mig neråt. Jag minns fan aldrig vars nånting ligger i det där jävla centrumet xD
Kom rätt iallafall, fick betala före besöket 150pix. Visst det är inte SÅ farligt... Bara jag blev av med skiten liksom.
Jag visste inte vad det var för läkare, namnet eller nånting.
Han var rolig men det var sårt att förstå hans svenska...
Han tog mina uppgifter och utsaga, kikade i mina öron och ojade sig över att det var mycket jox i BÅDA öronen, så inte konstigt att jag inte hörde nåt. Jag skulle köpa hem revaxör, droppa i i tre dagar och boka en ny tid för ursköljning på fredag eller lördag.
IN MY ASS!
Ska jag betal ännu 150 spänn och gå och må skit i tre dagar till?
Vad fan tror han?
Jag vart så jävla arg så jag började grina, seriöst. Förklarade för honom att det gjorde ont och jag ville inte ha det så längre.
Han satte sig och förklarade VARFÖR det gjorde ont, och hur man skull efå bort det.
Frågade jag om en undervisning eller? Jag kom ju för fna dit för att få bort skiten.......
Han gav med sig och skulle försöka fixa en doktor som kunde hjälpa mig. Men jag skulle få vänta en stund.
Självklart sa jag, bara det blir gjort idag!
En halvtimme fick jag vänta, då kom en dam som pratade ren svenska *phew* och satte mig i ett rum å sa att hon skulle bara avsluta med en patient och skulle komma om ca en kvart.
Awesome.
Hon kikade i mina öron och började med det örat som jag hörde bra på.
Jag fick hålla i ett kar mot hakan och hon hade en jättespruta som sprutade in varmt vatten med ett ganska hårt tryck.
Efter typ varje gång å hon skulle fylla på sprutan så visade hon mig kärlet och sa: Se så mycket vax det var här!
Och igen, och igen och igen. När själva "proppen" kom ut så visade hon mig även den och sa: titta så stor den va!
Alltså ieeew :S
Och när hon gick på örat som jag var tondöv på, oroade hon sig över att det var så pass tjockt att jag kanske behövde komma tillbaka en annan dag, men hon försökte iallafall. Och herredjääääääävlar vad skönt det var när hon fick ut proppen!
Asså jag skämtar inte, det var så jäääääääävla skönt att höra mina egna rapar, höra när automatlådan växlar i lastbilen, herregud alltså.
Men, efter sköljningen fick jag gå tillbaka till doktorn innan så skulle han kika så att jag inte hade några inflammationer eller så, då sa han att det var lite jox kvar i örat som jag inte hade problem med innan, och det örat jag var tondöv på - var vaxfritt.
Slutade alltså med att jag fick nedsatt hörsel (enligt mig) på omvänt öra.
Nej, nu svamlar jag bara. Så farligt är det faktiskt inte.

Båda förklarade att man får vaxproppar om man har mycket vax, och det får man om man har små hörselgångar. Jag har pyttesmå bebis-öron och hörselgångar.
Vax i öronen beror INTE ett dugg på om man har det rent i öronen eller inte. Som jag trodde innan.

Sen hann jag med ett gympass @ heron city.
Kan man säga att man är kär i sig själv?
Haha, jag syftar på att jag gillar å se min baksida i spegeln. Främst för ryggen och vadernas skull @tatueringarna

Dags att göra sig iordning för sängen nu.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0