pre-work

Jag trodde grejen med mina sömnpiller var att jag inte skulle vakna flera gånger under natten?
Iofs så kanske det bara är blafs för det tar ju typ 2 veckor innan effekten märks..
Men alltså.
Jag vaknar 50 gånger varje natt, spärrar upp ögonen, inser att det inte är dags att gå upp, sluter ögonen och hoppas innerligt på att jag kan somna om.
Innan jag började med pillrena så små-vaknade jag under natten. Men det var lagom, typ kisade med ögonen och föll i sömn innan jag hann märka att jag vaknade till. Typ.

Jag hoppas att det är lugnt på jobbet idag så jag slipper stressa som ett as. Men vem vet? måndagar brukar ju vara strul-dagar...

Jag är typ bäst i världen (=
För att jag har lyckats få min sambo att äta krossade tomater i mat, han verkligen hatar tomater.
Nu blev det köttfärssås med krossade tomater, han brukar annars göra samma sak som korvstroganoff fast färs istället för korv.
Det hör ju inte alls till att han öste på med chili- och vitlökssås :P

Igår var det lite scary att åka bil med honom.
Dels så skulle han "hänga på" en polare till mig och det blev ca 190km/h på motorvägen.
Sen så sitter saker löst och inte som de ska så det låter och guppar och fan vet.
När vi kommer hem kikar vi på däcken och då syns corden, idiot... rätt åt honom att han skar sig på corden när han kände på däcket...
Nu är han och byter hjul.

Aja, det är dags att bege sig till jobbet nu.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0