potatis

Jag tror att jag drömde att jag var i potatislandet. Alltså en värld gjord av potatis. xD
Kanske för att en kvällschaufför hittade 2 potatisar i sitt släp igår och skämtade med mig om dem....

Jag ska titta förbi på grönsakshallen idag och kika hur det går med mina exotiska frukter ^^
Jag längtar sååå efter drakfrukten! Namnamnam =))))
Kanske skickar ned lite med pojkvännen till landet så de får knapra på något gott där i helgen!

Som varannan helg så blir jag ju ensam hemma, kommer dock ha en drös härliga tjejer här mestadels =)
Kommer bli awesome.
Synd att inte alla jag känner har hängt med på att jag flyttat till Sthlm :S
Det känns ju lite skumt att jag skulle ha en fest hemma hos mina föräldrar bara för att de flesta vännerna till mig bor där?
Whatever. Missförstånd is the shit.

Jag känner för att lägga upp ett mindre kaxigt klipp idag :P
Enda låten med denna grupp som jag ens har kunnat lyssna på.
Undra varför man kan texten ?


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0