Beroenden.

Är det inte ena så är det det andra.

Jag ska/har sluta/t med:
Energidryck
Godis
Skräpmat
Alkohol
Ska äta mer potatis
Ska träna mer regelbundet och äta mer frukt.

Sömnen är ju på g att bli bra igen. Så fort förkylningen är över så kommer träningen upp igen.

Anledningen till detta inlägg är att jag har typ fått magsår, igen. Fast jag överdriver, för apotekaren förklarade det som: obalans i tamfloran :P Det är inte lika farligt som magsår.
Men fy faaaaaaaaaan vad det gör ont!
Jag kunde knappt ligga ner när jag skulle sova igår natt.
Kunde bara ligga på ett sätt typ, så fort jag rörde mig så kved jag av ont.
Stackars Daniel som fick lyssna på mitt gnäll :(
Men han var supergullig och sa att han kunde skjutsa mig till akuten om jag kände för det.
Men jag har ju haft den här skiten tidigare och då gick det över, inte nu. Jävla muppskit.
Hoppas för guds skull att det funkar den här gången och det är SISTA gången jag har't!

Jag ringde chiefen på mitt bemmaningsföretag och bad om ett par nya byxor.
Självklart skulle jag få det, var bara att tralla in och hämta =)
Som avslut gav han mig en massa beröm.
"Du är duktig, vi är stolta över dig, annso!"
Verkligen awesome att få höra det!

Aja, ni behöver inte oroa er över mig. Jag klarar mig alltid. Har ju min räkmacka att falla tillbaka på =))
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0