Uni-eyebrow

Världen går under, jag hittar inte min/mina pincetter! De ligger säkert kvar i uppsala!
Och den daniel har är tydligen jättestor och så är den med borta.
Det är som att någon däruppe vill att jag ska gå runt å se ut som en cyklop med buskiga ögonbryn.
Funderar på att raka bort lite, så sparar jag LITE tid tills jag kommer till uppsala och hittar mina eller kan köpa en ny.
Yay!
Istället för å gymma kan jag ju ta en promenad å köpa mig en, det tänkte jag inte på.

Vi har ett monster som ligger i diskhon, och ingen av mig eller min pojkvän vågar ta oss an det, så jag bestämde mig för att skippa gymmet idag och diska istället.
Vi små-gnagde på varandra igår för mitt humör var som en nerknullad fiskmås. Så han kanske blir glad på mig om jag diskar allt nu tills han kommer hem :)
Om jag känner honom rätt så kommer han vara hungrig när han kommer hem från jobbet, och när han inte hittar några verktyg att laga mat med så kommer han bli ännu mer grinig och ptja, vi ses ju inte så mycket om dagarna men man kanske inte ska göra saken värre för det........

Då kanske man ska ta sig an disken så det blir gjort också >_<


Jag gillar den här låten; videon så grymt mycket!

Now, I'll fight the monster.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0