Trött =(

Det är sååååå sjuuuukt tråkigt.
Jag är trött och när jag gäspar så blir mitt gap större än en vals gap. Typ. Nästan.
Jag vågar inte hoppa in i duschen eftersom att jag är rädd för att jag ska somna i det varma vattnet och ramla å göra illa mig. Pallar inte duscha i kallt vatten för jag är chicken.

Jag råkade somna, minns inte hur länge jag sov men säkert någon timme. Känns fett ovärt att gå å lägga sig nu. Kvart över esx på kvällen liksom.
Iofs så skulle det vara najz för då sover jag plusminus 10-12 timmar och det är lagom att gå upp så jag kan fara till gymmet FÖRE jobbet, jag har nämligen 2 timmars sovmorgon imorgon =)
Eller så tvingar jag mig att vara vaken och somnar i hygglig tid och hoppas att min pojkvän vill gå upp lite tidigare med mig imorn och umgås med mig på min sovmorgon? Nja, tror inte att han vill gå upp vid sex bara för att jag har sovmorgon......

Jag blev jätterädd idag när jag blev tilldelad ett par merca-nycklar (jag visste att vi inte hade några "små" bilar tillgängliga så det måste vara en tung lastbil) och allt gick så mega-fort och jag skulle köra två stopp som det var bråttom med, jag behövde inte leta efter grejerna för det skulle en kille ta fram och ställa iordning till mig.
Jag kikade på stoppen och andades äntligen ut när jag fick se att det var på Forum nacka och på Värmdö. Jag slapp trängas i storstan med en stor lastbil. Yaaaay.
Fast den jag fick var ju ganska minimalisk. Den var låg som tusan och förkortad, jag trodde väl att jag körde med trailer såsom jag backade till kajer :S
Menmen.
Jag blev iallafall väldigt stressad och detta var precis innan min lunch så jag blev hungrig och fick ont i huvudet och allt blev värre.
Manuell sexväxlad med tröööööööööög jävla koppling, inte skoj. Gammal sketen bil som inte gick fortare än 75km/h.
Jaja...
På sista leveransstället stod jag lite illa till, men tänkte att det skulle gå fort.
Icke sa nicke.
Kocken skulle kivas, chefen ringde och en gubbjävel i en nyare mercedez tyckte att jag stod ivägen för hans väg så han hängde sig på tutan.
VILKEN JÄVLA IDIOT!
Det går ju för fan inte snabbare för att du tutar!?!?!?!
Men det trodde han tydligen, jag var bra jävla sugen på att slöa som fan BARA för att.
Men jag hade lite bråttom tillbaka.
När jag var påväg att hoppa in i hytten så kom gubbjäveln ut och sa ordagrannt: "Tänker du flytta på lastbilen eller?"
VILKEN OTACKSAM JÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bara för det så vägrade jag backa så han kom förbi, och viftade nonchalant åt honom att HAN skulle backa.

Alltså tutan är inte magisk, man använder den när fara uppstår. Jag såg inte att han hade några blåljus på taket eller en gravid kvinna i bilen, så där var nog fan ingen mer fara än att han skulle komma fem minuter försent till jobbet.

Om du var stressad och en stor lastbil stod i vägen för dig, vad skulle du göra?


Jag vill inte tynga er med massa skit, men det blev väldigt mycket strul helt enkelt. Har för mig att den där lilla svängen tog två timmar. Det tar väl iofs en halvtimme att köra från årsta till värmdö också....
Kom som sagt överens med chiefen om att jag ska köra 8-17 imorgon (=
Spännande!
Och det kunde finnas risk att jag skulle få köra tungt igen :P
Vår lilla lätta lastbil blev klar idag från servicen, men ska iväg på hjulbyte imorgon. Så den går inte att använda fullt än.
GUD vad mindre strul det kommer bli när vi får tillbaka den! =D
Det får bli en snabbdusch nu och sen sängen. Tråkigt nog.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Skönt å slippa stan iaf :)



Du vad ska ni göra på valborg? Sugna på å grilla eller nått? Här blir de nog ganska lugnt. Thess kom på lördagen från thailand och vill att vi ska hitta på nått :)

2010-04-21 @ 16:40:51
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0