She fucking hates me

Idag har man fått både skäll å beröm på jobbet :S
Får iofs beröm typ varje dag, men ändå.
Cheferna verkar gilla mig grymt mycket, och eftersom jag får höra det ofta så känner jag att jag börjar slacka, inte bra. Och det fick jag ju bevisat, fick skäll för att jag just, slackar, på "sista turen" på kvällarna.
Hmm... Svårt att beskriva.
Men jag ska skärpa mig!
Och det har ju inte varit på liv eller död innan, så bäst att det ändras nu, å inte senare.

Äff...
Spenderade typ hela morgonen i tvättrummet. Å sen blev man inte klar heller, jag var tvungen att sticka till jobbet så D fick kasta in allt i lägenheten å hänga upp på dörrkanter och stolar. =/

Igår var jag ju ner till Södertälje för att leverera, och där funkade inte radio 107,5 men jag fick in bandit rock!
Och radion har varit avstängd hela morgonen idag, så när jag startade den var bandit där igen (=
Så jag har lyssnat på massa rock och metal.
Det är lite synd att jag inte gillar rock/metal mer än jag gör nu, och jag vet inte vad jag ville försöka få sagt med det.
Hmmm....

Slutet av Van Helsing på tv nu, man kanske ska kika....

Jag minns att jag diggade den här när jag var i "lana-åldern".


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0