Sår och blåmärken

Det är helt sjukt vad jag får blåmärken särskilt, från att köra tung lastbil.
Skrapsår och sånt blir det ju när jag klänger mig upp på lyften och annat.
Blåmärken på knäna för att jag bråkar med rattstången (måste sitta så sjukt nära för att nå pedalerna).
Vad ska jag göra? Kräva en ny lastbil?
Ja, jag ÄR kort men jag vill köra lastbil, så jag måste ju ha det såhär.
Jag är liten och det ser ut som att jag drunknar i hytten, men jag vill fortfarande köra lastbil så vad ska jag göra åt det?
Du kan ju cutta av dina ben och göra mitt jobb en dag så skaru få se hur det är!
Jag tror inte att du kommer göra narr av min storlek igen efter det...

Sorry, jag halkade in på lite kommentarer jag har fått.
Insåg att det inte skulle vara så kul att läsa om hur många blåmärken jag har.
Det jag försökte komma fram till var att jag rev mig på armbågen imorse på en av mina bläckpennor, frågamigintehur :P
Jag sket i det, liksom ett litet skrapsår bara.
Senare på dagen så kände jag att det gjorde lite ont på armbågen när jag drog upp tjocktröjan.
Jag kikade och såg att jag hade blodat xD
Å det satt massa ludd från tröjan i såret, feeeeett infekterat >_<
Det har svullnat upp och gör fetingont.

Shit happens alltså.

Sen gymmade jag trots huvudvärk.
Gissa hur trött jag är nu?!?
Så jävla skönt att D jobbar kväll, jag ska nog gå o lägga mig om någon timme så jag får sova ut och det inte gör något att han väcker mig när han kommer hem från jobbet sen.
Bra plan.

Det kommer bli apnajs att åka båt på valborg. Slippa massa stök å stoj och bara känna ett fåtal personer. Något helt nytt helt enkelt.
Frågan är vad man ska ha på sig?
Nåt snyggt, inte för kallt och definitivt inte utmanande, jag vill se "upptagen" ut.
Svarta jeans och en skjorta?
Vanligt, färgglatt linne med pennkjol?

Den här har de gjort riktigt bra. Jag gillar inte mycket av Flames, men den här som sagt.
Jag gillar att den går ofta på bandit rock ;)


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0