SAKNA

Fick en sån där flashback med nostalgi och minnen.


Kikade runt lite på facebook och såg jobbarkompisar från första riktiga jobbet lite här och var å började tänka en massa.
Shit alltså vad jag saknar dem!
Inte sett dem på vad är det, 5 veckor?
Fem eller sex.
Insåg också att den här killen som är så jääääääääävla najs på Servera, han som är så lik mig - är väldigt lik en kille på mitt första jobb.
Hmm, jag kanske ska nämna företagens namn för att göra förklaringarna lite enklare.
Första jobbet = Björkmans (där jag körde DHL och Box/Bring varenda lov och nästan varje helg från att jag tog mitt körkort....)
Killen på Servera kallas för Danne, just for the record.
Båda snubbarna är sjukt bra, men på heeeelt olika sätt.
Danne å jag har skitlätt för att umgås och prata om massa saker.
Den här killen på Björkmans å jag, vi har massa gemensamma vänner och gemensamma intressen, liksom "från början".
Hmm... Svårt att försöka bevisa skillnaden, men aja.

Visst kan man inte stå emot smicker/komplimanger?
Hade en lustig konversation idag med T...
Han: Visst vill du få fast jobb här så du får träffa mig vaaaarje dag? För visst har du saknat mig sen igår?!?!
Alltså man måste ju bara le och fnittra lite, det DÄR tar jag som en komplimang iallafall!
Han är nyfiken på om jag har saknat honom = han har saknat mig ;D
(jag överdriver en smula, vi är bara jobbarpolare!)

Å jag som är så van att få massa nya smeknamn, lyssnar till typ allt som gubbarna säger xD
Så får jag höra att nån ropar SUNSHINE till mig!
Liksom, fy fan vad härligt seknamn!
Då är det Danne som har börjat med det, och så fortsätter han hela dagen.
"Sunshine, ska du ha den här buren?"
AWSOOOOMEEE!!!!!!!!!!

Jag funderar på om jag inte ska åka till uppsala på söndag och stanna tills måndag för att hälsa på på DHL :)
Men vi får se, beror på hur lång tid det tar att pilla på min bil.

Jag tror att det är vårkänslorna som gör att jag saknar så mycket just nu.
Det har iofs varit dåligt väder idag och mest regn, men i bile påväg hem så funderade jag på det här med snö, och såg att typ allt är borta förutom stora snöhögar på parkeringar och i krön.
Plus att jag har haft denna på hjärnan heeeeeeeeela dagen!

Fast orginalet dårå, jag råkade hitta den här å tyckte den var lite klatschig ;)
Också en såndär låt som man blir jättejätteglad av ;D

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0