paket till mig :)

Det känns som julafton när man var liten! ;D
Jag har iofs på senare tid börjat tycka att julafton och julklappar är pinsamma, personen som har gett ens present verkar jättespänd på att man ska tycka om den och bli glad när man öppnar, njae, jag gillar inte den känslan.
Kanske därför man gör önskelistor där man får vad man vill ha :)
ÄSCH!
Jag klickade ju hem ett larm från internet häromdagen, preciiiis före påsk.
3 arbetsdagar skulle det ta och det damp ner på pressbyrån i Schallunda idag :)
VEM SA TRE ARBETSDAGAR LIX? Naaaaaaaaajs ;D
Det skickades med DHL och det kändes grümt att "få göra andra delen av leveransen", alltså ta emot. xD. Har ju hanterat, levererat och skickat innan. Yaaaay.
Väntade en stund när jag kom hem innan jag öppnade, tänkte få kontakt med min pojkvän som var på jobbet först.
Massa frigolitploppar >_<
En låda, öppnade den och konstaterade att det behövdes meeeeeeera grejer :P
Hittade en låda till och rotade runt i kartongen och insåg att det var sista lådan.
Hmm. Jag hade beställt 3 grejer och jag trodde att det skulle vara en till låda däri. Men icke.
Så skulle jag försöka dubbelkolla vad allting var förnåt. EASY CAKE motherfucker. Nej. Jag suger på el och elkomponenter. Kan se skillnad på de färgade kablarna iaf :))))
Kikade på hemsidan, för där var bilder på komponenterna och allt som skulle följa med.
Då stämde det (=
Jag pillade och klämde lite på grejerna.
Å tänkte: fan, det här ser ju ut som leksaksgrejer, säkert att de är riktiga å funkar? :O
Lådan för det stora larmet var ju iofs ganska tung, så den var säkert riktig.
Men sen hade jag köpt nån liten skitbox som var nivå/tiltkänslig och deeen såg väldigt plastig och tom ut.
Å så grejerna för centrallåset såg ut som pistoler :))
(Med lite fantasi.) ;)

Nu ni, är min bil inget å leka med/tafsa på. (När jag har installerat larmet iofs!)
Larmet kanske var lite dyrt, men det känns sjukt bra. Jag hoppas verkligen att det funkar så bra som det sägs!
När det är ikopplat kan jag känna mig lugn som en filbunke igen (=

Idagrå.
Det gick jättebra att jobba.
Jag var dock vääääääääääldigt trött och seg, släpade fötterna efter mig när jag skulle från ena änden till den andra på terminalen :(
Det var såååå skönt när jag fick tag i en truck och kunde köra fram å tbx :P
Var inte så farligt mycket körningar - skönt. Men lite i centrala sthlm fast det var ju spännande också!
Vi har fått en ny dam från min arbetsgivare (=
Skoj att lära känna någon ny.
Fast hon har inget annat körkort än truck/traktor, så det verkar som att jag stannar på budbilen.
Både kul och inte.
Nu får ju hon umgås massa med killarna på dagarna som inte jag får!!!
Haha...
Insåg även att det snart är ett år sen jag tog studenten. Det fick några av jobbarpolarna att börja jämra sig om att de var gamla och gaggiga =P
"Så kommer du inte känna när du kommer upp i min ålder!" Sagt av Danne, 27 år.

Jag hann se smallville på tv men sen slocknade jag.
Väääldigt dumt. Nu missade jag ju att äta middag = jag är inte hungrig och inte jättetrött.
Vaknade för två timmar sedan och då for jag ju för att handla och hämta ut paketet och sitta här å begrunda paketet.
Helvete vad tiden går! =(

Jag minns inte vilka vänner, men några st och även mina föräldrar har klagat på att jag bara sparar pengar och inte gör av med dem.
Gör jag inte?
Jag tror att de menar att jag som tjänar bra, jobbar 6 dagar i veckan, borde vara ute och shoppa, dricka alkohol och resa mer.
Men se - jag köpte mig en dyrare bil. Har råd med högre försäkring, köper ett dyrt larm, far runt i Sverige hipp som happ. Räcker inte det?
Jag trivs att gå runt i arbetskläder, behöver inga tusenkronorsjeans och fancy dresses.
WTF.
OCH SE PÅ FAN, jag har iallafall pengar kvar när månaden är slut, har du? *en retorisk? fråga*
Känns som att jag har tjatat om det här innan.

Ska hitta ett dutubklipp sen får det vara nog.
Kanske ska göra matlåda och äta lite flingor till middag. Så jag får någon slags mat i mig.


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0