meningsfull rubrik.

Kan ju börja med å säga att jag stortrivs med jobbet som budbilschaffis ;)
Jag äger.
Sådetså.
Får höra nästan dagligen saker som säger att jag är snabb, duktig, kör för fort ;D
Nja, Inte olagligt iallafall.
Igår var jag duktig och höll mig vaken, alltså somnde INTE på eftermiddagen.
Tänkt gå o lägga mig så ringde telefonen, ahapp, då fick det bli en tur ner till Strängnäs.
Pojkvännens barns kusin som sov över hos dem, hos mamman, ville komma hem och det fanns ingen annan som kunde köra.
Var hemma en stund efter nio och det fick bli sängen direkt.
Hade precis somnat så kommer min pojkvän hem. Kul.
Hade precis somnat IGEN så kommer hans bror hem. KUL.
Då kunde jag inte somna om på ett bra tag.
Snoozade och snoozade imorse för jag var så jävla trött.
När jag väl kom upp å skulle göra frukost så var jag slapphänt (klumpig) och tappade oboyburken å det kom massa ööööööverallt!
Jag hade verkligen inte tid att städa upp det, å ville inte grejja så jag väckte min pojkvän, så jag skrev en liten lapp å la ovanpå och bad honom städa upp det :)
Fick bli att jag åt frukosten i bilen till jobbet.
Shit happens alltså.
Min dag började iiiiiiiiinte bra.
Plus att jag känner en förylning krypandes, har fruktansvärt ont i halsen. Det är ju självklart värst på morgonen. =(
Men sen blev det bättre.
Fick lasta å köra iväg på sturt och kom tillbaka vid 9, lasta om och så kom jag tillbaka lagom till lunch. Naaaaajz.
Sen fanns de då inte mycket att göra. ;D
Fick bli lite kontorsråtta! Sortera papper och häfta ihop dem å lägga på hög. Mwhahaha.
Sen fick jag en hämtning på grönsakshallen som tog 20min å sen vare dags att gå ut på golvet och trucka lite.
Gryyyyyyyyymt skön dag, snälla kan inte imorgon vara likadan? :O
Fredagar är alltid värsta dagen på veckan, alltså mycket att köra ut.

Sån jävla fin syn jag fick när jag kom upp på min parkering då!
En jäääääävla BMW stod dubbelparkerad dels på en tom och på min parkering.
Min första tanke var att den var stulen och nån hade bara släppt den där.
Jag skrev upp regnumret och försökte ringa Qpark, men deras fitttelefonsvarare kan suga dase.
SÅN JÄVLA TUR då så kom ägaren med en idiotpolare och rullade på lite däck, jag var redan förbannad så jag röt lite åt dem: Är den silvriga BMWn er?
Ja, fick jag som svar.
"Kan ni flytta på den för den står på min parkering!" röt jag, låste upp min bil och nissarna flyttade på sig fort som fan.
SERIÖST?!?!?
Varför ska man byta däckshelveten på en parkering som inte ens e deras? MÅSTE de stå på en parkering dessutom? Kan de inte stå mitt på vägen som alla andra? Eller varför inte stå på sin EGEN parkering.
Och polaren glodde som faaaaaaaaaan på min bil, men KONSTIGT? Bara för att min är snyggare än en bmw?
Fördomar eller inte, jag vill att larmet ska installeras fort nu, jag vill inte att nån klåfingrig jävel håller på å pilla....

Nää, nu ska jag äta lite fruktsallad och glo på tv.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0