Lön idag :)

Alltså, jag kan inte sluta le och småfnissa för mig själv!
Kolla in det här kontoutdraget!

trettiotretusenåttahundraförtiofem jävla kronor.
Jag tror att tjugotusen får sitta och vänta på sparkontot :D
Jag är inte hundra procent säker på vad lönen är i timme/om jag har massa tillägg och shit, från nya jobbet. Men sexton tusen för tre veckor, det är inte dumt det.
(jag får lönespecen elektronellt och jag har inte orkat kolla på den)

Det blir Uppsala ikväll med all säkerhet iallafall ;)
Och pyssla på Crxen imorgon å så söndag blir det troligtvis motorcross och sen bilträff i Södertälje.

SERIÖST!
Över trettio tusen på EN månad! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

När jag vet att jag har så här mycket pengar, hmm... Jag blir inte sugen på att shoppa kläder å så, eller, jag har tittat ut en BH jag tänker köpa, men inget mer.
Däremot är jag skitsugen på att köpa massa massa grejer till bilen!
Kan nämna sjukt mycket som behövs.

Min pojkvän var jätteglad för att han har fått bra lön den här månaden, fy fan va surt när jag berättar att jag fortfarande tjänar mer än honom (=

Berättade jag om hur det gick med min skatt?
Har ju arbetsgivare som dragit väldigt lite/inget alls o.s.v...
Jag ska få betala en tusenlapp men ska kika om jag inte kan dra av för bilresor till och från jobbet.
Det tänkte jag ju inte alls på, men ska som sagt kika om det går.
Annars är en tusenlapp ingenting ju, jag hade räknat med minst femtusen!
Wohoooo!!!

Dags å leka med tvättstugan igen.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Du får sätta in pengar själv på ditt skattekonto.



Men du vi ska kanske till kroatien i höst, du får hänga med. Du kan behöva en veckas semester :)

2010-04-23 @ 10:50:46
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0