jobb å jobb.

Shit alltså vad jag är less på att jobba 7 dagar i veckan!
Förra helgen när det t.o.m var påskledigt var jag bara ledig på fredagen och söndagen.
Och nu ska jag iväg för att jobba strax.
Fyyyyyyy fan alltså.
Ska bli så JÄVLA skönt att vara ledig på både lördagar och söndagar!
Men det kommer väl bli så att jag börjar jobba söndagar eller nåt. Om jag känner mig rätt.

När jag fick förfrågan om jag skulle jobba idag, igår då.
Frågade jag min pojkvän om han tyckte det eller inte.
Som svar fick jag: Gör som du vill, men då blir det mer mat åt mig! :D
Alltså vilket jävla svar! x)

Nu när jag ser vädret ute och tänker på hur trött jag är så är jag INTE sugen på att jobba, men jag kan ju inte direkt avböja nu, eller kan jag?
Jag ska plocka ordrar på grönsakshallen och jag kommer vara sååååååå slut i benen!
Äff =(

Vi såg på From dusk till dawn igår, jag har aldrig sett den förut å den va sjuuuuuukt rolig >_<
Se den, ni som har lika sjuk humor som jag. Som tex garvar åt vissa grejer i Resident evil 1. Btw så ska nästa film komma snart! JAG LÄNGTAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!
Därför bjuder jag på det här klippet. >_<

Hilarious.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0