Haninge hela dagen?

Jobbet var förfärligt. Eller egentligen inte.
Fick en massa kunder som vägrade ha burarna som vi packar varorna i, kvar hos sig. Och jag vägrade plocka av burarna år kunderna, för det är INTE mitt jobb!
Så jag fick stå och se på när de plockade av dem. Och det tog ju inte alls tid eller?
15 stopp har jag för mig att jag hade.
Tänk er att jag har normalt 8 stopp per dag, då jävlar är det mycket!
Annars så tänker man: femton, det är ju iiiingentiiiing!
Men ta nu hänsyn till att jag hittar inte ett dyft i stan, gpsen muppar sig ibland och tar inte alla genvägar som finns och det är mellan en halv till en mil mellan varje stopp. (I genomsnitt.)
Idag blev det dock bara 40 min övertid.
Men det är surt ändå eftersom jag tänkt eåka till uppsala, men nu skiter jag i det och stannar hemma inatt.
Får se när, OM jag ens åker dit imorn.

Changing subject.
Jag lunchade ju med brorsan idag i Haninge (=
Det var jättetrevligt, och vi åt på en grekisk restaurang som hade god mat!
Strax efter att vi hade satt oss ner så ringde en av hans arbetskamrater som fråade om han inte skulle med till deras matsal ell rnåt, å äta med dem. Då svarade han att han var ute oc åt med sin lillasyster!
SHIT vad mysigt det kändes när jag hörde det!
På vägen hem nu så började jag fundera på hur mina syskon presenterar mig för andra, de flesta säger nog bara att jag är en syster.
Men jag kom på en del tillfällen där de har preseterat mig för vänner som "min lillasyster annso".
Blir ju nästan tårögd (=
Jag tycker om att bli kallad för lillasyster, kanske för att jag helt enkelt inte är van att umgås med mina syskon.
Typ alla flyttade hemifrån när jag var ganska liten också.

Jag är sugen på något, funderar på om det ska bli en macka eller en monster eller en kall cider kanske.
Får se vad som ser inbjudande ut när jag öppnar kylen :P
Är faktiskt jobbfri denna helg också ;)
Men ganska trött.
Jaja.

En riktigt mysig låt.
RHCP har ungefär gjort bara bra låtar (=
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0