frisör till pojkvän ;)

Mnja, så duktig är han faktiskt inte. Och nu är det såhär att jag bryr mig inte särskilt mycket om mitt hår är rakt klippt eller lite hursomhelst. Bara det är kortare och jag kommer ifrån det blonda + X antal tovor >_<
Så här ser det ut nu (:
jag

Det är knappt 1/5 av håret som är blont nu! YAY :D

När vi ändå är pågång med bilder...

För er bil/volvointresseerade så såg vi en volvo polar på vägen ner till elmia!
volvo + polarhusvagn ;)
Det var riiiiktigt kul tycker jag och pojkarna ;D

Sen hade jag en kåååmpis på bilen när jag skulle iväg nånstans för jättelängesen :)
kissekatt
*kasta in i bakluckan o ta hem*

Sen en nyare bild på andra gadden, har inte lyckats ta någon riktigt bra bild än, men iallafall.gadd 2

Nu ska jag iväg å gymma, sen slänga i mig lite mat och jobba (=
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0