Fjärt.

En sak som jag har märkt och HELT kan skylla på "min börja äta normalt"-grej, är mina fisar, fjärtar och pruttar.
De har ökat med minst 500% om dygnet, man kan inte "stoppa" dem, alltså vissa fjärtar kan man ju hålla inne ibland, men mina går fan inte. När jag var demivegetarian så gick det.
"Du kan ju vara laktosintolerant ju!" Ajo tjena, har testat att bara äta/dricka laktosfritt, det gör ingen skillnad.
Samt så luktar mina fjärtar otroligt starkt och skabbigt.
Innan så var de helt luktfria.
Fast det kanske har å göra med att jag har ätit en del, ett par för många ägg på sistone. Det äter jag typ bara runt högtider, så min kropp/mage kanske är lite ovan.

När jag läser igenom detta så får jag bilden av tonårsrummet framför mig, det är mörkt och kvavt, det luktar svett och fis. Eller vänta, menar jag inte ett lan nu? >_<
Jag släpper ju inte ifrån mig gaser som sätter sig i väggarna precis, det går ju faktiskt att vädra lägenheten/lastbilen/bilen.
Och det har inte verkat på min omgivning att de störs så mycket av det, så det kanske bara är jag som känner lukten av dem.

Ibland funderar jag skarpt på att gå tillbaka och dissa kött igen. Det känns så meningslöst när jag inte ens tycker om skiten!

Men det är ju så bekvämt att bara laga en å samma maträtt vid middagar...

Dagens dutub blir en slumpvis vald me alice deejay. Alla hennes är bra. Sådetså.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0