....

Inlägget "diskmonster" skrev jag inatt, vid 23-tiden och jag klickade på fel knapp så det blev tydligen inte publicerat, nu liger det där iaf fast med fel tid.
Jaja.

Jag funderade lite på det där jag skrev: Hur får man en glad karl?
Han säger fortfarande att han älskar mig varje gång vi avslutar ett telefonsamtal, han kysser mig varje dag innan han går till jobbet och jag får en kyss varje dag jag kommer hem från jobbet och vi ses.
Antingen gör han sånt eftersom han alltid har gjort det, eller så är det här "gnaget"/bråket bara en liten sussidull. Han är envis och jag är envis, han vill säga att han har rätt å jag vill ha rätt.
Därför "gnager" han på mig fortfarande, tills jag erkänner?
Alltså det här började bara med att jag klagade lite på hans körning när han körde min bil, låg för nära bilen framför och kollade inte döda vinkeln noga typ. (Det är svårt att se vänstra döda vinkeln i den där bilen!)
Aja, då kallade han mig för grinig och jag tyckte att han blev grinig för det lilla.
Det kan ju bara vara så att han är lite less för att vi aldrig ses? =)))))
Men det blir de snart ändring på.

Jag kände för lite eminem idag, fråga mig inte varför eller hur.


Vi har slut på bröd, så jag ska traska iväg å handla det nu.
Pusshejs-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0