Elmia + annat

Måte ju börja med att säga att jag ska vara lärare imorn på jobbet =)
FY FAN vad härligt att slippa köra och flämta runt som en dåre.
Yaaaaaaaay!!!
(Grönsakssvängen)
Osså ska jag plocka ordrar på måndag, yaaaay för extrajobb (=
Nämen det kommer bli asnajs imorgon. Ska bli grymt skönt att få lära ut någonting, få vara den som vet mest (ptja, om jobbet av oss två iaf =)
Jag kommer känna mig jätteduktig!

Hela dagen idag har vi varit på utflykt ;)
For strax före 9 imorse för att hämta barnen och sen bilade vi ner till Jönköping och Elmia!
Det var inte som jag hade tänkt mig, ganska ovärt pengarna, men jag fick sjuuukt mycket inspiration och massa idéer till go-carten!
Träffade även förra ägaren på bilen och tjötade lite.
Stod 3 st CRX'er uppe på "billjudshallen" Eller vad det nu hette, och ni ska nog se att jag står där med min bby om ett par år ;D
För min är då FAN så jävla mycket snyggare och bättre gjord redan NU än de 3 som var därborta o.O
Menmen, smaken är som baken.

Vi kom hem ganska nyss.
Vi var lite olagliga, eller jag vet inte hur mycket olaglig jag var eftersom jag bara satt bredvid.
Vi åkte lite för fort och så var vi 1 passagerare för mycket.
Lite av vägen så satt minsta dottern i min pojkväns knä och resten av vägen delade hon och den näst minsta dottern plats "i mitten i bak".
Sista biten satt yngsta i knät och guuuuuuud så mysigt det var när "våran" äldsta somnade och trillade ned på mig. Vågade knappt röra på mig, andas för jag ville inte att hon skulle vakna.
Men sen när jag väl skulle väcka henne för å tala om att vi strax var framme så somnade hon som en sten direkt igen :P
Det krävdes massa lampor, frisk luft och "farbrors" morrande för att tjejerna skulle vakna till.
Nu ar de nog somnat i sängen och det är kanske dags för mig med att gå uppå lägga mig.
Kanske ska glo en stund på pirates of the caribbean först bara.

Det har varit en bra långfredag iallafall! (=

Jag känner mig så grymt taggad till att börja bygga på min bil! =D

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0