Diskmonster

3 st hoar av disk blev det, fick göra nytt diskvatten TRE jävla gånger.
Kallar ni inte det för monster så säg!
Sen fick jag beröm för att jag hade diskat, men han verkade fortfarande lika grinig som en mopp.
Vad ska man behöva göra för å få en glad karl?

Pojkvännens bror har tagit hem vita smulgubbar. Smultron blandat med Jordgubbar som är vita med röda prickar. Svingoda, jag ska försöka nalla ett eller två innan grabbarna hinner äta upp dem.
Kostade tydligen 50pix för en liten ask, ni vet en liten plastask som hallon typ brukar ligga i? alltså pytteliten...

Jag tappade bort tiden helt idag.
Trodde att jag började jobba klockan två, men ett var det egentligen, ringde min skiftkompis i förtvivlan tjugo över ett och dubbelkollade.
Kom in kvart i två. Det var inte så farligt, ganska skönt faktiskt. För då hade de flesta, typ alla åkt och tagit sina grejer. Och då var bara mina kollin å burar kvar =)
Sen blev det lunch en timme senare än vanligt. Men det gjorde inget.
Efter lunchen fick jag en leverans med 2 fulla burar och en kylbox som var full, till ett fik INNE PÅ CENTRALSTATIONEN!
Kul liksom.
Och de hade begärt extra för Avplock (att chauffören ska plocka av burarna/boxarna på plats).
Right, det ska lilla jag göra liksom.
Så jag fick en av truckförarna med mig och vi jobbade på som FAN ;)
Sen fick han följa med mig resten av turen och vi snackade en massa skit.
(Han är ryss och vegetarian/vegan typ och det är jättespännande att diskutera olika frågor med honom, vi enades om typ allt förutom om man föds som homosexuell eller om man blir det pga omgivningen...)

Ang den frågan, vad tycker ni?
Har vi en "bögkromosom" från födseln eller spelar könet ingen roll, man blir kär i den man blir kär i och lär sig gilla att ha sex med den personen? Eller "går man över till den andra sidan" eftersom "när man en gång har testat, vill man inte tillbaka"?

Eftersom jag fick skynda mig till jobbet imorse så fick det bli en jobbtröja från Björkmans Transport, fy på mig.
Men den är sååå sköööön (=
Aja, genast så började de här gubbarna som kallar mig för anna-karin och korven att tjabbla och peka på märket å säga att det var fel.
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0