bröstcancer.

Jag hörde på radion att en ny studie visar att kvinnor som tar extra vitaminer ökar risken för bröstcancer.
Och det var ett ganska stort procenttal som hade fått det.
Självklart är man ju rädd för sånt, man vill inte ha cancer.
Innan trodde jag att det mest var "ödesbelagt" eller alltså, just den där personen skulle ha bröstcancer tyckte någon däruppe. Osså fick hon det.
Nejmen jag vet inte....
Nu tror jag mer på att det är vi själva som gör oss sjuka.
Efter att jag började äta kött så slutade jag med tillskotten, förutom ett. Och det är c-vitamin/enomdan.
Mest för mitt immunforsvar nu under vintern, men den är snart slut och då ska jag sluta med vitamintillskotten.
Det får bli broccoli och apelsiner varje dag istället =)

Ojojoj, dags att fara till jobbet!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0