Arg? frustrerad?

Första gången på det här jobbet som jag blir, hrm, frustrerad? och nära på att få ett utbrott?
Märk nära.
Dagen började ju lite halvkaotiskt med att vi fick ett gäng mjök och vispgräddspaket från Arla, kul jul - det fick VI sätta ihop och räkna till kunderna.
Ett gäng var lixom 500 liter mjölk och över 200 liter vispgrädde. I literförpackningar bara, men ändå.
Sen fanns det ingen fuckingkuklucka ledig så jag fick stå utanför terminalen, på en truckramp typ.
Skulle leverera till 2 båtar. YAAAAAAY.
Det är fett kul att göra det (=
Sen skulle jag köra i slussen "slussa" och det gick åt helvete, efter 3 U-svängar så kom jag rätt xD

Alltså det var grejer jag skulle hämta som redan var hämtat, kunder som hade beställt grejer som skulle komma på tisdag å inte idag, grejer som kunden inte ens hade beställt. Grejer som kunden hade fått fel och bajs.
20 mil körde jag idag :)
och 1h 20min övertid (:
och 3 tårtbitar tjockare blev jag.
Någon hade ju varit lagom härlig och köpt typ 5 tårtor, 3 stod framme på förmiddagen och 2 tog de fram på kvällen.
Har jag för mig.
Med disneybild på! ;)
Nja, efter den där jävla övertiden så var det naaajs att glupsa i mig tårta och chilla med grabbarna.

Min pojkvän somnade på soffan (=
Å det är jättesvårt att väcka honom just nu.
Men det kanske är dags att jag går o lägger mig med ifall vi ska upp tidigt imorn.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0