Lön idag :)

Senaste månaden och lite till så har jag jobbat natt, heltid som truckförare.
Och lönen är ruskigt najs <3
Det säger liksom *klick-Klick* och sen *sluuurp* så sitter där över tio tusen svenska kronor och myser med de andra tusenlapparna på sparkontot :D

Jag tvingade min pojkvän att klippa mitt hår igår, lite av en tillit-övning kanske?
Jag visade på ca 5cm att han skulle klippa av så mycket, sen när jag kollade på golvet och såg hur lite han hade klippt av, då sa jag: Fan, det där räcker inte! Ta lika mycket till!
Så försvann typ halva håret.. :)

Idag ska jag hämta ut mina nya arbetsbyxor. Kommer bli såååå naaajs!
Hoppas verkligen att de passar!
Gula och lite blåa med reflexer och inte överdrivet många fickor :*

Weehoo, dags att fara till uppsala nu.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0