Lady gaga

Jag erkänner, jag diggar lady gaga fett mycket.
Dansade järnet till pokerface och just dance på gamla "People" i stan.
Nu lyssnar jag nonstop på Bad Romance och Paparazzi.
Just det, när Eh, eh (nothing else I can say) var poppis och gick på radion, då hade jag praktik på ett ställe vid namn Steab.
Minns timmarna i verkstaden och jag började dansa och sjunga till låten, å gubbarna stod knappt ut :D
That's me ;)

Alltså, hon är lite överdriven, dock grymt snygg. Och jag har lite kärlek till sån röst som hon har "gullig-puttenuttig-röst" typ.
Därför diggar jag henne.



Jag skriver mer om mig själv nästa gång. Just nu ska jag fara till min hemstad för att göra ärenden och jobba.
(skriver från min pojkväns lägenhet @ södra sthlm)

Pusshejs :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

hihi gillar me lady gaga :-p



Kul me blogg oxå btw :-p

2009-11-24 @ 12:11:25
URL: http://sussiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0