klumpig.

Jag har inte sagt än att jag är världsmästare på att vara klumpig.
Du får gärna försöka att klå mig, du kommer ändå aldrig lyckas ;)

Igår så skulle jag klättra in i sängen, det är en traditionell trästomme med en madrass i, och vad gör inte jag om slänger mig på kanten?!? Typ sätter mig på kanten, det känns som att man har slagit i "kärringnerven" i armbågen typ! Haha.
Och nu när jag skulle sätta mig i fotöljen så kändes rumpan fortfarande av.
Uhuuuu blåmäärke >_<

The baseballs - Love in tis club

Alltså kusinen var så jävla gullig i lördags när vi lyssnade på den här i min bil.
"NEEEJ! Dom sjunger ju love in tis CAR!"
Haha, nej dom sjunger faktiskt love in tis club, inte car som du jämt har sjungit :) :) :)

Alltså ni vet de här låtarna som man kan texten till, fastän man inte gillar låten så värst mycket. Typ Umbrella, Hot 'n' cold, I'm yours.
De har de här grabbarna gjort om, i rockabilly-stil!
HELT JÄVLA FUCKING UNDERBART!

Å hur ska jag komma ihåg allt jag ska göra? Måste komma ihåg att svänga förbi Björkmans transport me för att skriva upp hur jag har jobbat denna månad.
Kanske ska jag svänga förbi hallunda för att köpa lite energidryck också?
Alltså, jag varken röker, snusar eller dricker kaffe. Dock har jag fått höra att jag är beroende av energidryck :S Visst dricker jag mycket på helgerna, men beroende är jag fan nog inte. Jag är en av de få som påverkas av dryckerna och faktiskt blir pigg. I typ en halvtimme till XD
Och nu har jag ju fuckat mitt sovsystem TOTALT. Iochmed att jag har jobbat lite natt, lite mitt på dagen, lite på morgonen och nu kväll.

Dags att käka frukost.
Pushejs :)

Kommentarer
Postat av: Marie

vi kan nog ha en tävling i klantighet:D

2009-11-26 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0