Jag.

Vem är jag?
Ann-Sophie Smulan Klein.
Mitt alterego har hetat Kajsa-Friggeboda Lulsegard.
Minns ni det? Luuuuunarstoooooorm (A)
Jag är iofs inte döpt, men många kallar mig för Smulan, så det fick klämma sig emellan där ;P

Jag är en sån som tycker att småsaker betyder. Det är de små sakerna som gör mig till den jag är. Det är de små sakerna som min pojkvän gör som betyder att han älskar mig.
Små saker.

Jag har testat alla möjliga sorters stilar och kommit fram till en blandning, jag själv alltså.
Lyssnar på det mesta, främst vad jag har humör för.
Antingen Metal/nu metal/death/thrash metal. Eller Raggarhits/50tal. Eller techno, rå psy-trance. Eller kanske lite punkrockliknande.

Jag är utbildad maskinförare, men älskar att sitta i lastbilshytten och tuffa mig fram.
Jag har inget fast jobb, så ja försöker pussla ihop 4 olika extrajobb och det går jävligt bra än så länge ;)
Min klädstil är jag, ganska tråkig. Om jag inte traskar runt i arbetskläder så är det mjukiskläder. Eller ett par enkla jeans med en enkel top till.

Pfft. Är less på att skriva om mig själv ;)
Vill skriva om pendeltågen i Sthlm.
Idag och igår har jag blivit tvungen att ta pendeltåget från Upplands väsby mot sthlm c. Igår klev jag av på centralen och idag klev jag av i flemingsberg.
Båda resorna har varit som sömnmedel. Usch.
Tågen går så grymt tyst och det är jämt jättevarmt, och det tar låååååååååång tid. Nej tacka vet jag riktiga SJ-tåg som låter och är nedkylda.

Åh, en sak till om mig.
Jag är en sån där människa som jämt måste ha något att göra ;P
Så ni kommer få höra (läsa) MASSVIS av klagomål från mig som tjatar om hur mycket jag har att göra, och om jag kommer hinna eller inte.
Fan, jag hatar att tacka nej till grejer för att man har för mycket att göra.

Äääsch.
Nu får det vara nog för idag :)
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0