Erotikmässa.

Gick och la mig med ett leende på läpparna bredvid min pojkvän igår :)

Btw, Marie: Du kanske är klantig, men jag är klumpig. OLIKA SAKER :D

Alltså, nu ska jag komma ut ur garderoben här. Jag är Heterosexuell.
Men vem kan INTE tycka att kvinnokroppen är sexig?
Jag gick dit med min kompis som är bisexuell.
Vi fick se både tjejer och killar som strippade :)
Och killarna tog ju bara upp tjejer och gjorde lapdance för ;P Sen tog tjejerna upp en tjej, sen en kille.
Pfft. Sen sprang vi runt en jävla massa och kollade på sexgrejer och kläder och sånt.
Killen som fick lapdance, jag har för mig att han gick i samma årskurs och samma skola som mig ;P (går inte in närmre.)
2 eller 3 gånger fick vi höra att vi såg ut som att vara ett par ;P Eller, ptja, de som stod o snackade om dildos och vibratorer o grejer frågade om vi letade efter något till OSS. >_<
Lixom, det var "tjejkväll" fram till klockan 22, hur många tjejer gick inte med sina tjejkompisar då?

Nu ska jag skjutsa S till tåget :)
pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0