Vuxenleksaker.

Shit, det var grymt kul.
Synd bara att arbetsgivarna/de som äger butiken har fått fel intryck av mig.
Jag hoppas att jag har lyckats förklara mig och att de faktiskt vill försöka få in mig som produktbeskrivare.
Jag tror faktiskt att jag kan, bara jag får chansen. Och jag kan ta ansvar, och driva homepartygrejen vidare. Om jag bara får chansen!
Jag råkade säga fel sak vid fel tidpunkt. Och har varit så jäkla nervös de gånger då jag träffat dem båda samtidigt. Och idag blev det nog inte bättre eftersom jag var ganska tyst. Vafan jag lyssnade och kollade ju på hur "handledaren" gjorde och sa och visade upp grejerna - FÖR ATT LÄRA MIG!
Men istället verkade jag nog som förhuden. Vafan jag heter ju faktiskt förhuden, enligt norrlänningarna ;P
Alltså, tyst och tillbakadragen..................

Iallafall, jag brummade dit och vi satte oss ned och pratade lite, fikade lite, förberedde.
sen körde jag till syrran och hämtade gänget.
Tjejen som var möhippa fick ögonbindel ;D
Vi kom fram, fikade lite mera, pratade lite och så gick vi hylla efter hylla i butiken och pratade och förklarade om grejerna och svarade på frågor. Extremt intressant och lärogivande. Mycket skratt och fniss :)
Sen fick tjejena prova lite kläder och skor. Haha så kul dom hade =)
Sen fick min handledare frågan: hur vågar du hålla på med sånt här utan att bli generad?

Jag funderade lite på hur jag skulle svara om jag fick den frågan. Jag tror att jag skulle svara att jag är ganska öppen om ämnet, är intresserad och tycker att det är en helt mänsklig sak.
Alla älskar ju sex, någon form av sex. Såklart. Vissa tycker att det är normalt att ha sex helt naturellt, andra tycker att det är normalt att använda piskor och skit. Andra tycker att det är fullt normalt att ha med andra leksaker i samspelet.
Visst, det var lite pinsamt att se vad min egen syster köpte för något, men å andra sidan. Hon har ju faktiskt också ett sexliv. Hallå barn kommer faktiskt inte med storken :P

Näe, det här är nog något som jag seriöst kan brinna för.
Alla vill nog på något sätt hjälpa andra människor. Bli läkare eller brandman typ.
Jag skulle vilja hjälpa människor i sitt sexliv. Jag är redan en bra lyssnare, så varför inte?
Jag ska vara ärlig, det enda jag har testat i mitt sexliv är nån dildoliknande grej (trädde på en kondom på en gammal deo ;P) Och knottriga kondomer. Jag har NO experience av sexleksaker alltså, men jag har inte behovet av att testa. Däremot så kommer jag ju att ha kunskapen och andra människors erfarenheter. De går bra att snacka sex på fyllan allt ;)
Näe, jag skulle bli ruskigt besviken om det här paret inte ger mig en chans. Jag avvaktar och hoppas på det bästa :)
Vi ska utvärdera dagen i veckan.

VAFAN! Jag ska inte jobba imorgon! DEN NI! XD
Eller i och för sig... Jag börjar ju jobba 00:00 på söndag kväll och kliver av måndag morgon 08:40 har jag för mig. Så det blir ju jobb på sätt och vis imorn....
Det var DÄRFÖR jag inte skulle dricka någon alkohol ikväll och vara vaken tills barnprogrammen börjar xD
Så jag orkar med söndagsnatten. Hrmpfh ;P
Måste iväg och handla lite energidryck och käk osså. As usual.
Men jag är ju fett pepp på krogen! BAH! Träffa folk! Barndomsvänner!

Ikväll ska jag äta lax och rostade grönsaker. Mysa lite för mig själv. Har hela huset själv faktiskt. Men hoppas att jag kommer till stan för att umgås lite med gänget senare.
Kanske göra en endaste liten grogg? :O

Min mobil dog nyss och jag har ingen laddare, satte i kortet i min cp-gamla nokia som blinkar på sidorna. Tjärlek.
Läste nyss alla gamla sms jag hade där i. FY FAN!
Fina sms från gamla ex, Andreas, kim och niklas typ.

Ta det här till exempelt: Jag har flickvän nu och vill inte ödelägga det, men jag ska träffa dig en dag. Det lovar jag för att jag älskar dig. Puss
UP YOURS!
Bara så ni vet så var det där från kim, han bor (eller bodde) i norge och jag bryr mig inte ett SKIT ifall jag hänger ut dig på internet, du kan gärna få komma hit så att jag kan hänga DIG!
När han skickade det där smset för många, många år sen, så trodde jag på vartenda ord. Jag sket i att du hade flickvän, du lovade att vi skulle ses och att jag var din för alltid.
Nu är han förlovad med samma brud och ett stort jhävla SVIN!
Fan, det går ju att ses utan att göra någonting? Jag vill ändå inte riva upp gamla sår, och du kommer aldrig få tillbaka ditt fina ansikte du hade då.

Det här då: Tjenare Anzimone! Har du lust att dricka någon dag ? /Puffen
LÖÖÖÖVELY! <3
Jävla norrlänningar på att hitta på smeknamn på mig XD
Nu är det laxtajm. Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0