Var ute och slirade igår.

= jag var på krogen och alla klappar händerna.
Det händer inte ofta alltså.
Jag var på Kalas @ Uppsala och det finns bara 1 bild på mig på deras hemsida ;)
Tur att man inte såg hela kroppen, usch vilken jävla utstyrsel jag hade på mig.
Men vad gör man inte för att klä ut sig? >_<
Det var American Pie, beta house - tema.
Och man fick komma in gratis om man var utklädd som dem i filmen. Lite tråkigt kanske, men jag hängde på tjejkompisens idé och tog på mig lite schlampiga kläder och lekte "schoolgirl".
Hade mina dyyyyyyyyyyyyyra klackskor på mig, studentskorna.
Jävlar vad bra halkskydd fan! De va bara å sätta i klackarna i isen så stod man fast där :P
Höhöhö...
Försökte räkna ut att det vart 8 cidrar och 4 eller 5 shots för min del på hela kvällen, satan i gatan alltså.

Och jag var ju helt jävla fucking amazing på dansgolvet!
I MINA SKYHÖGA KLACKSKOR!
Önskar att jag hade dansat mer, men fötterna sa nej.
Har smått minnesluckor, tex att jag minns att vi nämnde ett ämne, men jag vette tusan vad vi sa om det.
Och så minns jag att vi gick därifrån 4 personer. Helt plötsligt satt vi på max med HELA gänget som var 6 eller 7st, minns inte. ;P
Och jag minns inte om jag sa hejdå till alla eller bara en. Hahahaha....

Det var jag och S och C och S's killkompisar. Typ.
*min pojkvän ringde just och vi snackade i en halvtimme och jag glömde bort vad jag skulle skriva*
Ah, spånar vidare.
Jag bad C att vara "min pojkvän för kvällen" så att inte massa skabb kom och stötte på mig, fan hatar det när jag är ute.
Seriöst, vill jag ha ragg så GÅR JAG OCH RAGGAR SJÄLV!
Mupparna behöver inte stöta på eller ragga på mig.
Borde göra en skylt och ha med mig där det står: Upptagen, testa bruden till höger!
Eller nåt...
Å vad jag minns så var det kanske nära att C hamnade i bråk för att en snubbe ville stöta på mig :P
Stackarn!

Sen ville jag djävlas lite med en snubbe som stod i baren och bara antog att jag hade pojkvän, C alltså. För jag satt bredvid honom och han bjöd mig på en cider, typ.
Jag sa: Vem fan har sagt att jag har pojkvän?
Snubben: Jag antog det, eftersom den där nissen ser ut att vara din kille.
Jag: Men det är han inte.
Snubben: Aha, på så vis *flyttar sig närmre mig*
Jag: Men vem fan har sagt att jag inte har pojkvän?
Snubben: Vadå, har du det?
Jag: Ja >_<
Snubben: Ahmen äsch då! *flyttar tillbaka med en sur min*
Sen när jag och gänget skulle dra sa jag glatt hejdå till snubben som satt där och såg sååå ledsen ut. Mohaha.


Idag då, jag skippar bakfyllesnacket, för det var inte roligare än att jag trampade snett nångång och gick in i X antal stolar...
Dumt att jobba, men jag stod ändå bara på ett och samma ställe, lixom jag använde inte balanssinnet för fem öre. Och allt annat var OK.
HAHAHAHA, jag skulle stå och kasta upp paket @ exactbanan och där var en liten låda, typ en kartong utan lock. Och små paket som innehåller 1 eller 2 böcker.
Jag orkade inte sträcka mig, och inte gå runt lådan eftersom det var trångt på andra sidan. Så jag skulle kliva I lådan. Men bara det att mitt andra ben hängde inte riktigt med över kanten :P
Måste sett kul ut, mwhaha...
Sen träffar jag en jobbarkompis, som jag litar på, som jag hade berättat för om att jag skulle på krogen dagen innan.
Jag säger: Vet du, vet du hur JÄVLA snygg jag var igår eller?
Han säger: Men du är ju snygg hela tiden!
HAHAHA! Vad hände där liksom >_<
Fast vi har inga sånna känslor alls för varandra. Gud nej. Och jag visste att han skämtade. Var så oväntat svar bara :P

Sen vart det fucking jävla övertidspiss.
Iofs så flexade jag typ fem minuter, så det vart bara tjugofem minuters övertid.
Nog det.
Kom hem så sjukt jävla sent bara.
Och jag som hade planerat att kolla på tv ikväll, skulle gå nån film på tv tror jag. Men det sket sig ju eftersom att jag fastnade här.
Filmen lär vara slut nu.

Jag har ont i tungan!
Åt en subwaymacka på vägen hem och maten liksom fastnade i tungpiercingen och det gör ooooont nu!
Kan vara så att jag räckte ut tungan lite för mycket igår och lekte lite för mycket med piercingen.

Är grymt trött.
Imorgon börjar jag jobba kl 13, sjukt tidigt. Ska man ha matlåda med sig, och packa inför sthlm innan och bajs.
Jag tänkte tuffa mig och volvon direkt till Stockholm efter jobbet imorn nämligen.
Och sen köra grönsaker på lördag <3
Kommer inte alls gå heeelt käpprätt åt helvete med denna snö och halka!
usch, tanken på att köra en tung jävla bur till Hambergs fisk te.x Hoppas att burarnas hjul rullar lätt på sånt väglag.
Nu säng.
Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0