tatuering

Jag tog med mig kusinen och for till Rough Stuff, ett ställe i stan som har fått bra rykte.
Eller ptja, det är väl så med alla piercing och tatueringsställen att de får bra rykte av vissa, men vissa hatar skiten.
Jag går på vad jag har hört, sett och intrycken från när jag var där själv.
Eftersom jag ville att Mankan själv skulle göra min tatuering så fick det bli en tid i början av Februari nästa år.
Bra där, för det är ju faktiskt året då jag fyller 20 ;P
Om jag nu hade haft 19 piercings/tattoos så hade jag ju TYP hållit mitt mål =)
Ska sätta mig med en nål och göra om de i öronen sen. När jobbet lugnat ner sig.

Jag jobbade ju som vanligt 16-20, det var ruskigt mycket gods idag! Men kul :))
Och sen de sista timmarna fick jag lite annat att göra. Skojsigt!
Vi ska nämligen inventera terminalen. Och Jag älskar ju att hålla på med siffror. Å det va de enda jag gjorde ;P
Skriva upp 10 siffror (sändningsnumret), skriva kollits plats (siffra) och räkna antalet kolllin i sändningen å skriva upp :D
Vart dock ingen övningskörning med stortrucken som jag hade hoppats på. Men det blir nog senare =)

Alltså, tiden som jag har jobbat på terminalen, som truckförare. Har gjort det varje vecka nu sen mitten på oktober.
GRYMT KUL!
Men alltså, tiden har gått så jävla fort! Det känns som att det fortfarande är Oktober, typ. Fast snart mitten av December! DECEMBER FÖR FAN!
Härligt :) Känns som att jag skulle kunna göra det här en mycket längre period. Iallafall om det fortsätter såhär med nya arbetstider och uppgifter ;)

Jag börjar känna lite ont i halsen, och jag fryser nästan hela tiden om händerna =/
Så det är nog en förkylning på väg.
Usch =((
Hoppas att det inte gör ont i halsen imorgon, för då jävlar ska jag gymma.

Har fått Britney Spears "3" på hjärnan, INTE BRA FÖR FEM ÖRE!
USCH!
Diggar Lady gaga mer och mer, ju fler videos och låtar jag hör.
Och The Veronicas! Ska hitta en av deras bästaste låtar :)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har ganska mörk röst, låt dig inte luras av att jag pratar bebisspråk med min katt ; D Har du inte hört min röst förut? Har en låt ute på nätet sen flera år tillbaka! Fast det är ju lite skillnad på sång och talröst ^^

2009-12-08 @ 22:35:26
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Finns på Lunar (HittaFisken), men det är snart 7 år sedan den spelades in, så jag ska göra en ny version av den... nångång : )

2009-12-08 @ 22:57:41
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0