sexy chic

Jag diggar inte videon, så här får ni så att ni kan sjunga med ;P Inte bäst gjord. Men låten är där iaf :)

Jag, har precis lastat stooora lastbilen med en massa grönsaker.
(den här)
Fina lastbilen :)
Och har precis kommit upp på e4an. Kör ut från Sthlmstrakterna och tänker: Yes, nu är det bara köra kvar. I med farthållaren på 90km/h och skruva upp musiken (radio 107,5).
JÄMT kommer sexy chic-låten upp.

"Yes I can see her
Cause every girl in here wanna be her
Oh shes a diva
I feel the same and I wanna meet her"
Den texten går, jag känner igen låten.
Börjar stampa lite i takt i golvet.

"They say she low down
Its just a rumor and I don't believe em
They say she needs to slow down
The baddest thing around town"

Detta partiet går och vänsterhanden flyger upp,
och det är precis som att jag dansar på ett dansgolv,
förutom den lilla delen där jag sitter ner och har högerhanden på ratten ;P

Alltså, det går inte att beskriva. Så jävla underbart!
Sen tackar man ju inte nej till att radio 107,5 håller ända till knivsta och en bit till ;)
(jag HATAR rix fm, mix megapol och alla andra kanaler som man får in i uppsala...)

Dags att fara till uppsala nu och köra lite paketshelveten i city ;P
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0