Primeran.

Kände bara att jag blev full av skrivarglädje, om min pälskling.
Slänger upp en bild på na :)
min förra bil.
KOLLA IN BEAUTIFUL ALLTSÅ!
(Fina sidan (A))
Alla sa typ: Äsch inte fan kan du åka NISSAN! Det är ju japs ju!
Äsch, jag trivs som fan med jappsare.
Åsså min bäjby och jag har varit med om sååå otroligt mycket!
(skrivit ett blogginlägg om det på garaget.org)
Visst, hon hade skavanker h on med. Men vafan!
Så jäkla följsam när jag körde, visste vad jag ville, hade bra drag i höga farter, så jäkla SKÖN att köra!
Man satt bra som fan.
Mycket benutrymme på passagerarsidan ;)
Min lilla darling och två slutkörda tolvtummare under bakluckan, det var ju helt jävla gorgeous. Underbart.

Skillnad de där jämte min mördarvolvo ;)
(Min transportledare på ett av jobben kallade volvon för just det, mördarvolvo. Höhöhöh :D)

HEJDÅ FÖR SISTA GÅNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0