mardröm.

Självklart, när förkylningen håller på att bryta ut så har jag en mardröm.
Hur FAN förbereder man sig på att man ska ha en mardröm?
Inte sova alls?
Man lär ju ändå drömma en mardröm nästa gång man sover lix.. aja..

Den påminde lite om en Crank-film.
Ni har väl sett Crank? Jag gillar 2an mer, den har mer handling. Fast sämre gjord. :(

Och i min dröm, då såg jag ut som Vin Diesel <3
Helt plötsligt hade jag ett käng kineser efter mig och ville slåss, fine by me.
Fightades och fightades osså mördade jag kinesernas "kung" haha.... Fast jag dog också av blodförslust.
Nästa stund hade nån kinespolare till mig lagat mig, OCH kungen av kineserna. Alltså, så var vi där igen och fightades.
Då var vi i nåt jävla hisschakt. Samma sak, båda dog.
Nästa stund levde jag och vi fightades när vi körde på motorvägen i hög fart. Jag på MC och han i en sportbil.
Båda dog.
Sen på något vänster så blev jag en kinesbrud, jävligt snygg faktiskt ;P
Och han blev också en snygg kinesbrud. Jag vetefan. Och nån hade stängt in oss i stängsel.
Båda var totaaalt slut och Publiken ba: YEAH  ELSTÄNGSEL!
Så vart stängslet typ stötande, eller ptja. Om man tog i det så blev man typ aska?
Vi fightades, jag och kinesbruden, jag kastade henne mot stängslet och en liten bit gick sönder. Hon överlevde, den subban!
Vi hoppade ut ur stängselkojan eftersom den krympte på något sett. Vi hann precis. Sen försvann stängslet och nån nisse öppnade en ridå och där var ett dussin vilda, hungriga vargar. Dock hade de halsband och satt fast i en påle i marken.
Jag försökte komma undan vargarna, de var mitt största hot just då.
En svart jävel bet smått i högerhanden på mig. Jag tänkte: NU JÄVLAR SKA DU DÖ! Och jag gick på honom, hans halsband lossnade och han började slicka mig i ansiktet.
Jag ba: YES NU HAR JAG MIN CHANS!
Och började strypa honom, kände hur min hand brändes som han hade bitit i och vips så vaknade jag.
Hade vikt handen under kudden och det gjorde ont >_<

Nu har jag skrivit lite mindre vulgärt än det jag drömde...
Tänk er att vara mig och va med om detta, bli återupplivad och samma jävla galning är efter en.
Vara med om att man dör X antal gånger.
Usch...

Jag trodde att klockan var mitt i natten, men jag hade tur och alarmet skulle ringa om 5 minuter. Jag startade Bumbibjörnarna och kollade lite, sen gick jag upp :)

Nu har jag FITTIGT ont i nacken, jag antar att jag vred och vände på mig som tusan och låg knasigt. =(
Och självklart är förkylningen värre.
Men jag fortsätter knapra massa bananer och vitaminer å hoppas att det går över fort.
Funderde på att köpa de där naturläkemedlet Kan jang eller de andra. Som dämpar förkylningssymptom. Men jag har för mig att en sån liten flaska går på över 100 spänn - NEJ TACK!

Bianco footwear har ju flyttrea, 30% på typ allt.
Hittade en väska därinne som jag vart lite sugen på. Och massa skooor :)
Men: 1) Jag använder aldrig någon sån väska.
2) Jag använder aldrig sånna skor. I dett afallet var det klackskor.
3) Jag hittade mina studentskor FÖR TRETTIO PROCENT MINDRE! GAH!
600 kr minus trettio jävla procent är ju INGENTING!

Ska ändå kolla upp om min ekonomi håller för ett ynka par... Jag menar, nyårsoutfitten kommer kosta lite mer än vad jag hade tänkt mig också...
MEN! Det är 13?!? dagar kvar till nästa lön, YEAH då lär jag ju lätt ha råd!
Har lixom sparat som en tok den här månaden. Iochmed att jag har käkat mycket mat hemma.

Åh, fitta.
Fick skitont i magen nyss och det kändes precis som det där satans jävla fittmagsårshelvetet. Nej, sura uppstätningar.
GÖR SÅ HELVETES JÄVLA ONT!
Ursäkta svordomarna, men det GÖR ont!!!
Och sånt skit får jag eftersom:
1) ätit dåligt
2) sovit dåligt
3) är allmänt orolig/nervös
eller
4) jag har fuckat min regelbundna träning.

No kidding?
Hatar det här. Hatar att vara sjuk.
ÅÅÅÅÅÅH GRÄV NED MIG NÅGON!?

Kollade lite i Jysk-reklamen när jag åt frukost och hittade massa fina saker jag vill ha när jag flyttar hemifrån =)
Tex, vid köksbordet vill jag ha stolar med trumpetfot!
Kanske inte just den jag hittade på jysk, men samma stil.

Weeeeo.
Pusshejs.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, det finns ett par Biancoskor som jag velat ha sen i början av SEPTEMBER typ, om inte ännu längre tillbaka (?), och jag bara MÅÅÅSTE HA DEM!! Har tjatat på min boyfriend sen dess, och jag fyllde lixom 25 i mitten av oktober, men nej nej INGA skor till flickvännen. Fy fan! Jag måste ha dem! De måste finnas nånstans!! Är det bara Bianco i Kista som har flyttrea eller har du varit på ett annat kanske? Jag är världens största materialist när det kommer till de skorna, jag för om jag inte får dem. Sjukt desperat. (för nej, jag kan inte köpa dem själv) Uhu.



Låten finns ingen annanstans på nätet förutom på Lunar, vill inte lägga upp den igen helst innan jag gjort en ny version av den - men det kanske dröjer längre, vem vet... ^^ Tills dess finns den på min dator, bara : D

2009-12-10 @ 12:02:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0