lite allt möjligt.

Jag jobbade ju idag, körde grönsaker.
Och ni vet den där låten "Sexy Chic"?
SLÅR ALDRIG FEL FAN!
Bara det att idag var jag inte ute på E4an när den började, utan jag hade precis kommit ut från slakthusområdet och var påväg TILL E4an..
Sen gick det ganska åt helvete.
Eller, det var ju fortfarande kul. Men blev en del missar som jag lätt kunde skippat.
Jag tror att jag uttalade exakt vartenda svärord som finns förutom rasistiska svordomar...
Tur att jag var ensam i lastbilen.. Höhö...
Var med om en del idioter i trafiken också.

Tex, det är 80-vä men har varit 90 innan. Jag kör med farthållaren i på 80km/h.
Ser att en personbil kör ikapp mig och bromsar ner farten eftersom det är helsträckat.
Han lägger sig längre bakom mig för att se längre framför mig, ifall det är fritt.
Det kommer en kurva och jag ser att han närmar sig mig väldigt snabbt. Jag ser en mötande bil och går ut i mitten och blinkar åt vänster. = Det ska få honom att inte köra om mig eftersom han tror att jag ska svänga åt vänster.
Han kör inte om.
Sen när jag ser att det är fritt, så blinkar jag åt höger. Men inte fan kör han om eller?
Ligger och myser i arslet på mig i över en haltimme för att han inte vågar köra om.
När det blir en bred jävla väg och raksträcka, då jävlar kör han om.
Muppfan.

Sen på motorvägen.
Om du kör en personbil i 85km/h och ser att en lastbilsjävel ligger i arslet på dig - GASA ELLER BROMSA KRAFTIGT FÖR FAN! Ligg inte kvar i 85 så att jag blir tvungen att stoppa upp trafiken när jag kör om i vänsterfil!
Jag har inget släp bakpå, så det är ju självklart att jag kör i 90km/h, t.o.m 91 enligt den digitala färdskrivaren!
Bah :(
Sen när jag äntligen satt mig i min vööölvo för att köra hem, då slipper jag ut mer än en halv burk burn (halvliter), PÅ MIG!
Så jag var tvungen att lägga byxor, tröja och stolsfällen i blöt, nu hänger de på tork och kommer inte torka på minst två veckor typ.
Känns inte som att jag vill sätta mig på en kladdig fäll direkt.

Vad tycker ni är snyggast, lackleggings eller svart glittrande leggings?
Funderar på till nyår.
Inte bestämt mig än.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0